Telekids sinterklaas nu

Speelt hierin de oude of de nieuwe sinterklaas, ik en mijn man komen er niet uit. Mijn man zegt de oude en ik de nieuwe…

ik vind dit wel een grappige vraag eigenlijk…

toen net bekend was dat er een nieuwe sinterklaar kwam, stuiterde half kok, en nu is er al weinig verschil te zien tussen sommige :lol:

We hebben sinterklaas niet voorbij zien komen, maar hubbie zegt gewoon dat ie al eerder opgenomen is aantal jaar geleden, dus met de oude sinterklaas.

Zijn er al uit, oude dus :mrgreen:

ik heb geen tv aanstaan en telekids zou ik niet eens weten te vinden, maar dé sint is toch enkel op de publieke netten te zien? De commerciele omroepen (en bijbehorende films) hebben toch altijd een andere sint?

@fiep klophout wrote:

ik heb geen tv aanstaan en telekids zou ik niet eens weten te vinden, maar dé sint is toch enkel op de publieke netten te zien? De commerciele omroepen (en bijbehorende films) hebben toch altijd een andere sint?

nee hoor, ook daar komt de sint wel eens op visite in een programma.

wel eens idd, maar niet standaard. Dus er is ook nog een reeele kans dat het niet bram is en niet stefan :wink: (ik vind het verschil overigens wel duidelijk. vind de nieuwe sint zeker niet slecht, wel anders, zowel in gezicht als in toon)

Volgens mij was de Club van Sinterklaas met DE sint.

Is het ook gestopt omdat het teveel werk was. Daarvan worden alleen nog herhalingen uitgezonden.

En toen Carlo en Irene het hele Telekids gebeuren nog deden was het ook DE sint. Die kwam ook bij hun in hun andere programma’s.

Geloof dat Bram toch wel een aantal eigen favorieten had waar hij wel en niet verscheen bij de commercielen.

club van sinterklaas is gestopt omdat de hoofdsponsor albert heijn gestopt was

dat was indd zover ik weet de sint

Wij hebben hier 2 dvd’s van de club van sinterklaas liggen, en volgens mij is dat idd Bram. Zal de volgende keer even extra opletten.

Momenteel wordt het navolgende seizoen herhaald. En dus met Bram :lol:

Seizoen 8 - 2007: De Club van Sinterklaas & De Speelgoeddief

De Sint gaat jaarlijks, net voordat hij naar Nederland vertrekt, naar het Circus. Omdat Muziekpiet echter het circuskaartje voor Sinterklaas per ongeluk in de wasmachine heeft gedaan, besluiten de Pieten zelf maar een voorstelling voor hem te maken, een bonte avond. Daar hebben ze de hulp van Acrobaatpiet bij nodig. Acrobaatpiet neemt onverwacht ook een andere Piet mee: Weetnietwatpiet. Wanneer Weetnietwatpiet maar niet kan besluiten wat hij wil doen voor de bonte avond, komt hij tot een verrassende ontdekking: hij is blijkbaar wel erg goed in goochelen. Hierbij is dan ook een nieuwe Piet geboren: Hokuspokuspiet.

Terwijl de bonte avond bezig is, steelt een geheimzinnige jongeman een grote hoeveelheid snoep uit het kasteel. Een paar avonden later weer. Daarna begint hij zelfs aan het speelgoed. Zullen de Pieten erachter kunnen komen wie de pakjes gestolen heeft en ze op tijd terug weten te krijgen?

Seizoen 8 bestond uit 29 afleveringen, en was van 29 oktober tot 1 december te zien bij Jetix. Nieuw dit jaar is het feit dat er wekelijks 6 afleveringen te zien zijn, in plaats van 5. Ook was er een muziekspecial, uitgezonden op zaterdag 24 november, en een live Pietenconcert, uitgezonden op zondag 2 december.

Hoofdrollen: Bram van der Vlugt (Sinterklaas), Beryl van Praag (Testpiet), Tim de Zwart (Hoge Hoogte Piet), Piet van der Pas (Profpiet), Wim Schluter (Muziekpiet), Harold Verwoert (Coole Piet), Hugo Konings (Weetnietwatpiet/Hokuspokuspiet), Henry van Loon (Acrobaatpiet), Titus Boonstra (Hulppiet), Peter de Gelder (Kleurpiet), Michel Sluysmans (Felix), Leo Hogenboom (Butler Hector)