Telefoonabonnement afgelopen...

Nou ja… Heb ik 2 maanden geleden mijn abbonnement opgezegd voor mijn mobiel en over laten zetten naar prepaid. 24 oktober zou mijn abbonnement dus aflopen en dan zou het overgaan naar prepaid. Ik had een sim-only abbonnement van 13,95, daar hou ik vaak nog aan over wat dan meegaat naar de volgende maand. Dus mijn abbonnement loopt af, ik had nog steeds bundeltegoed over dus die heb ik opgebeld en gesmst, anders zou het weg zijn he… Krijg ik nu de laatste telefoonrekening van 55,00! Ik bellen met hi, blijk ik geen bundeltegoed meer te krijgen de laatste maand, dus dan bel en sms je duurder… Tis toch belachelijk! Hebben ze niet gemeld, vind ik niet netjes. en ze kan er niets meer aan doen…

Ben nu echt pissed, dit gaat toch nergens over… Pfffffff… :twisted:



Wat kan ik er nog aan doen?

Ook niets vrees ik…



Is idd niet netjes om dat achter te houden, dat je duurder belt en smst dan…

Dat is toch raar? Als je die laatste maand geen bundeltegoed krijgt dan hadden ze je die maand toch ook niet in rekening mogen brengen?

Daar heb je toch voor betaald?

Ik zou een gepeperde klachtenbrief schrijven :hug:

Ik vind dat ook raar… zou betekenen dat je als je die maand dus niet belt, je ook geen rekening krijgt?? :think:



Ik zou ook zeker een klachtenbrief sturen!

Tsja als ik dat geweten had, dan had ik dus die telefoon niet meer gebruikt! Ik ga ze ook wel een brief sturen, vind dit zo raar!

Dat is inderdaad erg vreemd. Kan je ergens op internet vinden dat dat zo werkt???



Zou anders echt een brief sturen dat je het er zeker niet mee eens bent.

Hi… :wall:



meer wil ik er niet over kwijt

@pooh wrote:

Hi… :wall:



meer wil ik er niet over kwijt




Nooit problemen mee gehad eigenlijk.



Zowiezo niet met overstappen kreeg meestal wel iets terug.



Gewoon even bellen zou ik zeggen :slight_smile:

Ik heb al gebeld en de medewerkster zei dat ik de laatste maand geen bundeltegoed kreeg, en dus alles voor het normale tarief moest betalen. Hebben ze nooit gemeld toen ik het abonnement had opgezegd, het is toch iets dat ze moeten melden lijkt mij. Ik zit al jaren bij hi, nooit problemen gehad! Hub zit nu bij vodafone en ik heb zijn oude telefoon met nummer, ook van hi… Reken er maar niet op dat ik die ga verlengen als ze me niet tegemoet komen… :mrgreen: