Telefoon abonnement?

ok staat er dus gewoon dubbel :mrgreen:



ik ga gewoon weer naar een telefoon met abbonement komt voor mij goedkoper uit :wink:

Ik heb een sim only abbo bij telfort, ik betaal 8 euro per maand.

Ik heb 300 bel min. (veel te veel voor mij), en 25 smsjes.

Ik heb dus geen internet in mijn bundel.

Ik ben net zoals jij zegt meestal thuis en heb dus wel gewoon internet op mijn foon,

als ik weg ga heb ik dus geen internet, maar dat hoeft voor mij ook niet.

@mamy wrote:



Dan heb ik dat onduidelijk uitegelegd…die 2,3 cent per minuut is wat je betaald BINNEN Je bundel, dus bundelbedrag gedeeld door aantal minuten/sms :wink:


Ok, dat was mijn grote vraag inderdaad. Dat kon ik niet echt wijs worden uit de site. Ik was bang dat ik voor elke sms binnen de bundel ook nog 2,3 cent moest betalen. Maar dat is dus niet zo he?
Alleen voor smsjes buiten de bundel betaal je 30 cent. Toch?

Ik zit te denken over een T-mobile Smart Plus 100 abonnement (100 min/sms/mms + internet) met de samsung galaxy y.

Dat is de eerste 2 maanden €12,47, daarna 10 keer €24,95. En je hebt 100 min/smsjes. Lijkt me niet gek. Maar ben er nog niet uit.

Misschien wordt het ook wel sim only van symio. Dan zou ik wat goedkoper uit zijn waarschijnlijk, maar heb ik ook minder smsjes, iets minder data en minder snel internet.



Ik speur nog even verder! :slight_smile:

Ik heb bij dealdirect ook wat gevonden wat me wel voordelig lijkt. 60 min/sms + 250 internet met gratis galaxy y 2 jaar voor 11,95 per maand. Iemand ervaring met dealdirect?

ik ! heb daar ook een leuk abonnement besteld… verloopt allemaal prima!

@Angel & Luna wrote:

vergis je alleen niet in het sim only :wink:



ik heb net zitten rekenen aangezien ik ook een nieuwe telefoon ga nemen en met sim only ben ik duurder uit dan met abbonement :wink:



met simyo: 16.98x24 = 407.52

telefoon : 300

totaal 707.52



t-mobile abbo

6x 12.48 = 74.88

18x 24.95 =449.10

telefoon “gratis”

totaal 523,98 (250mb internet)

uitbreiding internet (500mb)

6x 3=18

18x5=90

totaal 631.98



Het voordeel is bij Symio dat je er niet twee jaar aan vast zit hoor?
Want dat is toch wat jij berekent?

daarom zei ik ook tenzij je het per jaar gaat berekenen (maar goed dan krijg je jaarlijks een nieuwe telefoon? of na een jaar niet meer bellen?)

Het is toch een abo met telefoon geworden. We zagen een mooie aanbieding in de kampioen (van de anwb) staan. Een Samsung Galaxy Gio

met Bel & Sms Voordeel 120 + 250 MB data. 2 jaar voor 14,95 per maand! Dat vond ik nog wel te doen, en dan kan ik toch internetten. En belminuten en smsjes tenminste in 1 bundel! Morgen komt ie! :dance:



Bedankt voor al het meedenken!