Ik ben aan het eind van mijn contractsperiode, en moet mijn abbo verlengen. Mijn oude telefoon is aan zijn eindje, dus ik ben op zoek naar een nieuwe. Bij Tele2 hebben ze wel een aardige aanbieding, een Samsung Jet met navigatie i.c.m. 150 belminuten voor 10 euro per maand het eerste jaar (daarna 22,50 per maand). Aangezien ik het richtingsgevoel van een barkruk heb lijkt me die navigatie erbij erg handig.
Wat is nou eigenlijk mijn vraag: heeft iemand ervaring met Tele2 mobiel? Ik heb nu Vodafone, ben daar tevreden over, maar heb geen moeite met overstappen naar een andere provider. Ik heb nu Tele2 internet en telefonie en ben daar tevreden over, maar heb geen ervaring met Tele2 mobiel.
Ik heb 2 jaar terug een abbo bij tele2 gehad. Nooit problemen mee gehad :thumbup:
Maar mijn zwager (woont in een heel klein dorp) had vaak geen bereik. Maar dat is dus ook al ruim 2 jaar geleden, dus waarschijnlijk zijn die problemen nu al opgelost.
heb jaren bij tele2 gezeten, ben er nu weg omdat ze opeens overgingen op een ander netwerk waarbij ik opeens geen dekking meer had op mijn werk, handig… :?
maar goed, mijn ervaring is dat tele2 in principe wel ok is, ze zijn redelijk goedkoop, maar daarvoor in de plaats leveren ze dus ook 0,0 service. Vind je dat niet erg, dan is tele2 prima, maar vindt je het wel fijn als je gewoon een berichtje krijgt als je recht hebt op een nieuwe mobiel (om maar eens iets te noemen) dan denk ik dat je beter bij een grotere provider kunt gaan zitten.
Dank jullie wel voor jullie reacties. Van mijn kant uit ook wel zo aardig als ik even een tegenreactie plaats, wat ik natuurlijk weer ben vergeten maar ik heb nu een abbo genomen bij Hi. Zelfde telefoon, 2 jaar, met internet en navigatie, voor 16 euro per maand. Iets duurder, maar na het eerste jaar wordt dat abbo 20 euro per maand, dus dat is nog te overzien.