Tele2 internet

Ik heb een vraag, wie heeft er internet via tele2 (adsl), en onder vind problemen vanaf de aansluiting.

Mijn internet knalt er soms gewoon uit, en moet ik me modem, router en pc resetten voor het terug komt.;

Heb je met of zonder telefoonaansluiting? :slight_smile:

Hoe bedoel je?

Ik heb internet + bellen.

argh tele 2. dit hadden wij ook.

wel meer problemen met hen.

Wij zijn van Ziggo, wat ons hele probleem was, overgestapt naar tele2 internet+bellen.

Maar nu vliegt het dus elke keer er uit, af en aan geeft de modem geen adsl of geen intern aan. (staat op de modem).

Ik dacht/denk net misschien de router er (tijdelijk) tussen uit?

Ligt het aan de router? we hebben eerst van ziggo, daar geen problemen mee met de modem+router.

(andere omstandigheden bij ziggo weggegaan, met de internet, telefoon + televisie nooit problemen, maar hun service des te meer en dat zorge er voor dat ik niks meer had af en aan).

Ik ben bij zigo weggegaan wegens hun slecht service

tele2 heb ik niet echt veel problemen mee gehad

@Sweet-Love wrote:

Hoe bedoel je?

Ik heb internet + bellen.

Oke… want mn ex haddie probleem ook maar de oorzaak was dat hij geen + bellen had :slight_smile:

Ik ben zeer tevreden met Ziggo :mrgreen: zowel tv + eredivisie als Internet :slight_smile:

Ik heb gister toch tele2 (weer) gebeld, deze hebben alles gedaan om te verbeteren wat niet lukte.

En net is er een KPN monteur geweest om te kijken wat het wel was.

Hij heeft in de omgeving ALLES gereset, maar werkte dus niet.

Komt hij hier, zegt hij ‘Splitter?’, ja van Tele2, die zeiden dat het moest.

Ok, nou hij heeft gemeten wat niet ging, want de splitter deed raar dus de meting klopte van geen kant.

Splitter er tussen uit, centrale gebeld, nog eens meten, perfect!! 8)

Tele2 levert een splitter bij Internet+bellen. Deze splitter is niet verstandig om te gebruiken… elk geval in de zin van het is niet nodig.

Tele2 beweert dat het moet, maar KPN zal het afraden.