Tele2 internet, hoe bevalt dat?

GEK en hysterisch word ik van ZIGGO. En nu wil dus oversluiten. Tele2 heeft een leuke aanbieding met een gratis mini laptop.



Hoe bevalt de internetverbinding van tele2? En is die laptop een beetje leuk voor enkel wat internetten enzo?

hier bevalt tele f 2 goed hebben hem nu 9 maanden en gaat prima,wij hadden alleen niet de mini laptop maar een gewone, :mrgreen:

bereken wel even wat je normale lasten zijn en nu met deze aanbieding!

is ook voor 2 jaar vast he!



wij worden ook gek van sicko dus ben mij ook al aan het orienteren en dit waren de tips wat ik van mijn oom meekreeg!

ik heb ook internet van tele2 inclusief normale laptop (waar een scheur ik in komt in de behuizing :wall: ), hartstikke goed, geen klachten!

wij hebben jaren tele 2 gehad… en idd kwa diensten helemala geen problemen gehad… behalve toen w emoesten overhuizen… heb 3 maanden zonder foon/internet alle sgezeten … want ze konden ons “huis” niet vinden want we kregen steed smaar te horen dat het nie bestond (adresgegevens enzo) terwijl verders alles gewoon op dat adres geleverd kon worden… we zijn toen ook direct overgestapt… maar ondanks dat … is het verders wel ok daaroww…

ik heb sinds 1 maand tele2 en ik moet zeggen dat het een stuk langzamer is dan upc wat ik eerst had. Maar de klantenservice van upc vond ik :thumbdown: en die van tele2 een stuk beter!

Die laptop moet je niet teveel van voorstellen. Tis een leuk dingetje voor erbij maar de accu is snel leeg(na 1,5 uur) en er zit geen cd-rom/dvd-r in.

Mijn verbinding is beter dan bij Upc Denise :wink:

upc was traaaaaaaag en viel steeds uit,en met tele2 sjees ik over het internet :mrgreen: :wink:

Het laptopje is ook voor A, kannie lekker inetten zonder mij lastig te vallen :mrgreen: :mrgreen:

Tele2 is prima! Wij hebben hem nu een jaar en hebben geen laptop er bij genomen. Wij hebben gekozen voor lagere maandlasten…dus betaalde dik half jaar maar 19 euro en nu 29 euro…laptop hadden we al…btje onzin om dan voor een laptop te gaan.



Enige wat ik echt een nadeel vind van tele2 is dat we geen onbeperkt bellen bij ons abbonement kunnen nemen en de reden is omdat wij ook tv erbij hebben. Als we nou geen tv hadden gekozen, dus alleen internet en bellen dan had het wel gekunt…Ik heb al meerdere malen klachten ingediend, want ik vind dit echt nonsens…maar tot nu toe krijg ik het nog niet voor mekaar :frowning:

Kloos

je kan wel onbeperkt bellen nemen voor 10 euro per maand onbeperkt bellen :wink:

kimmiej; dat kan dus niet…omdat ik ook tv heb via tele2…

waarom??? Ik heb geen idee…ik snap het echt niet, want ik wil gewoon 10 euro betalen en dan onbeperkt bellen, maar dat mag niet als je ook tv hebt?



Snap je het verband??? Ikke niet : :roll: :?

dus eigenlijk wil ik het hele pakket…en dan ook nog 10 euro extra voor onbeperkt bellen…en daar doen ze dan moeilijk over :snooty:

Kloos dat vind ik echt heeeeeeeeeeel erg raar,Wij hebben Telefoon internet EN TV van Tele2 en betalen een totaal van 75 euro en daar zit het Onbeperkt bellen ook bij in,



:wink: :wink: :wink:

Wij zijn overgestapt van Ziggo naar tele2 :thumbup:

Wij hebben nu een snellere verbinding, betalen de helft minder en een gratis laptop :dance:



Laptop is leuk, maar niet om continue te internetten :angel:



Tele2 is adsl wat via de telefonie gaat.

Wat daar belangrijk van is, de afstand tussen je huis en de KPN centrale.

En daar is een website voor waar je dat kunt testen :angel: dus zien hoever je zit. http://pcdb.bbned.nl/

Bijv. wij zitten 1339 meter van verwijderd en onze verbinding is daarmee 12 tot 16 Mbit



Wij hebben internet en telefonie maar mocht je het pakket nemen incl. televisie dan kan dat een aantal Mbit schelen

kimmiej; volgens mij komt het ook omdat wij een goedkoop pakket hebben ofzo…en dat betekend dat ze er niet op verdienen, maja dat is toch niet mijn probleem? :eh:



Wij hebben internet+ bellen voor 29,95 en tv zilver voor 7,95 dus we zijn 37,90 kwijt. Nu wil ik dus voor 10 euro GRATIS BELLEN erbij, maar dat kan dus niet…ik kan hoog bij laag springen, maar krijg het niet voor mekaar :eh:





maareh jullie betalen wel heel veel, als ik zie wat wij betalen :shock:

heel stomme vraag misschien he, maar als je via bijvoorbeeld tele2 het complete pakket neemt… kun je dan ook je kabel-abo gewoon opzeggen? want dan scheelt het dus wel degelijk, om het complete pakket te nemen, inclusief tv… Ik ben nu 55 euro per maand kwijt, inclusief dat basisabo kabel.



En dan nog een vraag… kun je die tv van tele 2 doorlussen naar boven, of heb je dan weer een extra decoder nodig???(want anders moet ik dus kabel blijven houden, en scheelt het me dus niks)