Wij bellen, internetten en kijken tv via Casema (tegenwoordig Ziggo). Nou is het zo dat als je al een dienst daar hebt je pech hebt als er leuke acties zijn en je dus altijd duurder uit bent (wij zijn begonnen met tv, toen internet en later dus telefoon er bij) voor een pakket waar een ander rond de EUR 40 kwijt is betalen wij nu EUR 55. Wil dus eigenlijk gaan overstappen naar Tele 2, maar ik zit me nu af te vragen hoe het dan gaat met tv kijken, wij hebben beneden een digitale ontvanger (en die krijg je er anders ook eentje bij) maar hoe zit het dan met de andere tv’s in huis. Ik zeg Casema dan immers helemaal op, kan ik dan dus ook boven geen tv meer kijken via de analoge kabel?
Bij tele2 heb je per tv een ontvanger nodig…
Claudje bedankt! Dan ben ik dus niet goedkoper uit als ik overstap, moet ik er nog ontvangers bij gaan kopen ook!
wij hebben tele2, en hebben een extra modem moeten bestellen voor de tv van zoonlief, 50 euros.
op zich ben ik tevreden, maar af en toe gaat het beeld storen, dan krijg ik blokjesbeeld.
wat wel leuk is, is dat je een videotheek hebt, daar kun je films huren, maar dat zijn vaak oude of niet leuke films, maar die kleine vind paz de pinquin erg leuk.
met internet heb ik weinig last. valt nooit uit. volgens jeffrey is hij alleen traaaaag, maar dat vind ik wel meevallen.
telefoon is na 20.00 gratis en in het weekend. je betaald alleen geloof ik startkosten.
@Tante Soesa wrote:
Claudje bedankt! Dan ben ik dus niet goedkoper uit als ik overstap, moet ik er nog ontvangers bij gaan kopen ook!
inderdaad, je bent vaak niets goedkoper uit…
voro iedere meer tv heb je een extra ontvanger nodig en zo ontvanger kost eenmalig 50 euro,En word bij je eerst volgende facturatie in gefactureerd.
Wij hebben hier internet telefoon en tv van tele2 voor 55 per maand
je kunt ook evetueel op marktplaats kijken
daar bieden ze ze ook aan. ik durfde dat niet, en wij hadden er maar 1 extra bij nodig.
Wij hebben 1 decoder beneden. Boven kijken we gewoon via de ‘gewone’ kabel en dus niet digitaal. Dus hebben we boven niet alle extra zenders, maar dat boeit ons niet echt…
Wij kijken nu beneden digitaal dat is (nog) gratis bij Ziggo. Boven hebben we dan nog de gewone kabel voor de gewone tv’s. Ik vind digitaal ook niet nodig voor boven, beneden een LCD dus dat is gewoon mooier…
quote]
Ja hahaha hier ook ja. das wel weer leuk van tele 2.
Ja die videotheek erg leuk zeker voor de kids,
En uitzending gemist ook erg handig :mrgreen:
Je kan bij Ziggo nu wel overstappen op een alles-in-een pakket. Dit heb ik een week of 2 a 3 geleden ook gedaan, dat was iets goedkoper dan alles los en sneller internet. Tevens kregen we toen gratis een 2e digitale ontvanger kado…dus ik zou ff op hun site kijken!
Terwijl je al een abonnement had? Wij hebben het toen het nog Casema was een paar keer gevraagd maar dat deden ze dus mooi niet :twisted: .
yep, omdat het nu Ziggo is geworden hebben ze nieuwe paketten.
ls je naar de site van Ziggo gaat en dan naar Producten dan vind je de alles-in-1 paketten. Ik kon zonder moeite overstappen!