Tekst sterfverjaardig van jong iemand

Volgende week is het alweer twee jaar geleden dan iemand uit onze omgeving door een auto ongeluk is omgekomen. Hij was pas 26j. Vorig jaar hebben we een kaartje gestuurd en uiteraard dit jaar weer. Weet alleen niet zo goed wat ik er moet opschrijven.

Hetzelfde als vorig jaar is ook weer zo wat.

Dit heb ik vorig jaar geschreven: op deze … denken we in het bijzonder aan … We vinden fijn hem gekend te hebben.

Iemand een idee wat ik zou kunnen schrijven?

Iets in de trant van:

Uit het oog, maar nooit uit het hart.

We missen hem.

Ik denk dat het voor degene niet uitmaakt wat je schrijft maar dat je schrijft en aan hem en hun denkt, maar dat vroeg je niet. Ik zou iets schrijven van alweer 2 jaar geleden. Ik herinner het me als de dag van gister. We zullen hem nooit vergeten en missen hem heel erg en moeten vaak aan hem denken en een vrolijke herinnering opschrijven

jeetje dat is wel heftig zeg!!

Mischien iets als…er gaat geen jaar voorbij dat we niet aan hem denken. Met het oog op het feit dat jullie ook elk jaar een kaartje sturen.

het maakt niet zoveel uit wat je schrijft. dat er een kaartje komt op die dag is al zooo belangrijk.

ik vind wat je geschreven hebt erg mooi. uit het hart en eerlijk.

stuur het vooral zo op.

Dat je er aan denkt, is denk ik al voldoende…

Je tekst sluit daar prachtig bij aan uit jou (jullie) hart.

Ik zou het kort maar krachtig houden, dat jullie nog vaak aan hem denken en hem nooit zullen vergeten.

Bedankt! Heb de tekst van vorig jaar net even anders geformuleerd.

Gewoon uit je hart schrijven.

Mijn schoonouders zijn bij een auto ongeluk om het leven gekomen en alles wat men schrijft en schreef doet ons heel erg goed.

Sterkte