Tekst op kaartje

wij krijgen er 1 regel op:

Alles is liefde (en dan 2 kleine sterretjes er bij).

De sterretjes staan voor onze zwager en mijn schoonmoeder…

Dag lief, wat ben je mooi wat zijn wij trots

Hier ook geen gezochte zinnen of rijmelarij van lik-me-vestje… Zo niet mijn ding. Net als zoetsappige kaartjes…

Anyway; wij hadden ad rechterkant groot zijn naam en daaronder “onze geliefde jongen” als verwijzing naar de betekenis van zijn naam.

Ik vond het helemaal :inlove:

Hier staat mooie en inspirerende dingen tussen.

Ik zit zelf te denken aan een tekst, kort en bondig met “een sprookje” erin.

Heb nu “een sprookje komt tot leven”

maar komt een sprookje tot leven of komt een sprookje uit? Of weten jullie een zin met sprookje erin die lekkerder loopt?

Hmm ik kwam niet verder dan 'ik heb een sprookjeshuwelijk, er zit thuis een heks op mijn bank ’ :lol: dus daar heb je helemaal niks aan :mrgreen: :mrgreen:

Nee sorry ik ben flauw.

Maar volgens mij komen dromen uit en sprookjes tot leven. Persoonlijk vind ik ‘een droom komt uit’ mooier dan iets met sprookjes :think: maar ja dat is voor iedereen natuurlijk anders.

@Marlous79 wrote:

Hmm ik kwam niet verder dan 'ik heb een sprookjeshuwelijk, er zit thuis een heks op mijn bank ’ :lol: dus daar heb je helemaal niks aan :mrgreen: :mrgreen:

Nee sorry ik ben flauw.

Maar volgens mij komen dromen uit en sprookjes tot leven. Persoonlijk vind ik ‘een droom komt uit’ mooier dan iets met sprookjes :think: maar ja dat is voor iedereen natuurlijk anders.

:lol: uhmmmm ff denken hoor :think: … nee die gaat het hem iig niet worden nee :lol: :lol:

En ik ben het met je eens hoor, ik vind een droom die uit komt ook mooier, maar in de trend van het kaartje is een sprookje toepasselijker, dus vandaar dat ik op zoek ben naar iets pakkends op dat gebied. Weet ook nog niet of het hem gaat worden hoor, misschien skip ik het wel helemaal, heb zoiezo nog een andere kort en krachtige tekst die ik heel mooi vind en er eigenlijk wel op wil hebben, dus ben er nog niet helemaal uit :slight_smile:

@Mir82 wrote:

Wij hadden binnen in het kaartje aan de rechterkant Lotte haar gegevens staan en links hadden we:

zo klein

zo groots

Ik ben niet van de gedichtjes maar helemaal niets vond ik te kaal maar zo kort en krachtig vond ik wel mooi.

Ik las dit topic toevallig net even door, en over toeval gesproken: ik had bij J. exact hetzelfde in het geboortekaartje! :slight_smile:

Vind het nu al moeilijk iets te vinden dat zich daarmee kan meten. :shifty:

Voor beeb2 heb ik al iets denk ik, zijn maar 3 woorden. Ben niet van de lange gedichtjes etc. :slight_smile:

Wel weer lastig op zoek naast geboortekaartje…

Wij moeten ook weer op zoek naar iets nieuws. Bij C. op het kaartje stond:

‘Mama is dolgelukkig en papa is apetrots met de geboorte van…’