tekst niet op de juiste plaats

Ik dacht eerst dat het aan MP lag, maar nu heb ik het ook op de site van LOI, dus het zal toch aan onze pc liggen en niet aan de site…



De teksten van sites kloppen niet, sommige regels krijg ik niet te zien en sommige staan op de verkeerde plek, zodat ik niet kan doen wat wil ik wil doen.

Op de site van MP bijvoorbeeld, als ik een advertentie wil plaatsen, dan krijg ik 2 keer de uitklapbalk ‘kies een groep’.

Op de site van LOI, als ik ga inloggen op LOI Campus, dan wordt mij ook niet duidelijk op welke blauwe tekst in nu moet klikken.



Weet iemand waar het aan kan liggen?



Groetjes Saskia

raar… staat je scherm rechtsonderin wel gewoon op 100%?

Hij staat gewoon op 100%.



Wat dan weer vreemder is, is dat als ik hem op 75% zet, dat de problemen er niet zijn. Dan staan de teksten niet dubbel en kan ik wel gewoon op alles klikken.

heel raar… zou het niet weten eigenlijk… hou je topic wel in de gaten, want wil het nu ook weten :wink:

Heb je al geprobeerd je cache te wissen? Dan je browser afsluiten en opnieuw openen…vaak zijn dan hier de problemen over.

Helpt ook niet helaas :?

Ik heb dat ook wel eens, ehm op mijn werk dan :oops: want daar is de browser gewoon oud en langzaam en kan de nieuwe sites niet aan.

Dus wellicht een te oude versie van internet explorer als je dat gebruikt.

we hebben internet explorer 9 en via windows 7 wordt hij elke keer geupdate, dat zou het niet moeten zijn lijkt mij