Ivan is de 18e december jarig, Ik ben de 14e dec jarig en papa de 23e . We willen met zijn 3en vieren op de 18e (maar voornamelijk gericht op Ivan zijn verjaardag.
Hoe is dit leuk te verpakken in een tekst :think:
ik had dit staan
Hoera 18 december wordt ik 2 jaar
Mijn mama is net 29 geworden en mijn papa wordt heel snel 36 daarom vieren wij dat samen.
Wij vieren het vanaf 15.00, om 16.00 blaas ik de kaarsjes uit. We hebben geen eindtijd zodat vrienden wat langer kunnen blijven voor een borrel als Ivan op bed is.
Wie heeft er leuke tips
Hoera 18 December is het feest!
Mijn mama is dan ook net jarig geweest
Papa komt er na mij gelijk aan!
Dus daarom dit kaartje bij mij vandaan.
Komen jullie 18 december om 14.00 mijn feestje vieren?
En als ik op bed lig, nog wat met mijn papa en mama bieren? (arghh vind het zon erg woord maar kon niks anders verzinnen wat rijmt op vieren, :think: )
Misschien heb je er wat aan
@Karin1981 wrote:
Ivan is de 18e december jarig, Ik ben de 14e dec jarig en papa de 23e . We willen met zijn 3en vieren op de 18e (maar voornamelijk gericht op Ivan zijn verjaardag.8)
ik had dit staan
Mijn mama is net 29 geworden en mijn papa wordt heel snel 36 daarom vieren wij dat samen.
Wij vieren het vanaf 15.00, om 16.00 blaas ik de kaarsjes uit. We hebben geen eindtijd zodat vrienden wat langer kunnen blijven voor een borrel als Ivan op bed is.
Wie heeft er leuke tips
Als je dit kiest, wel denken aan ‘word ik’
Verder is het wel duidelijk en daar gaat het om toch?
Ik zet er altijd bij dat als vanouds voor een hapje en een drankje gezorgd wordt, dan weten de ‘blijvers’ dat ze voorlopig nog niet naar huis hoeven.
Wat ben jij een jonkie trouwens :mrgreen:
@MegaMindy wrote:
Hoera 18 December is het feest!
Mijn mama is dan ook net jarig geweest
Papa komt er na mij gelijk aan!
Dus daarom dit kaartje bij mij vandaan.
Komen jullie 18 december om 14.00 mijn feestje vieren?
En als ik op bed lig, nog wat met mijn papa en mama bieren? (arghh vind het zon erg woord maar kon niks anders verzinnen wat rijmt op vieren, :think: )
Misschien heb je er wat aan![]()
niks meer aan veranderen :thumbup:
@Barbara wrote:
@Karin1981 wrote:Ivan is de 18e december jarig, Ik ben de 14e dec jarig en papa de 23e . We willen met zijn 3en vieren op de 18e (maar voornamelijk gericht op Ivan zijn verjaardag.8)
ik had dit staan
Wie heeft er leuke tips
Als je dit kiest, wel denken aan ‘word ik’
Verder is het wel duidelijk en daar gaat het om toch?
Ik zet er altijd bij dat als vanouds voor een hapje en een drankje gezorgd wordt, dan weten de ‘blijvers’ dat ze voorlopig nog niet naar huis hoeven.
Wat ben jij een jonkie trouwens :mrgreen:
oei dat is wel een hele stomme fout zeg :wall:
thx dames
Mega mindy je gedichtje is erg leuk :thumbup: