Tekenbord auto, welke is handig/fijn

Aangezien jullie boordevol goede tips zitten, vraag ik het hier even :mrgreen:



Wat een fijn/handig tekenbord voor in de auto.

Mijn kinderen vinden kleuren, stickeren ontzettend leuk en nu is dat een leuk tijdverdrijf in de auto.

Maar wat is nu een handig ding?

Enig idee iemand :angel: alvast bedankt :-*

In ieder geval eentje die over een autostoel heen past. Wij hebben er eentje van Halford volgens mij, maar toen ik het ding aan de voorstoel wilde bevestigen bleek hij helemaal niet boven mijn zoons benen uit te komen, de autostoel is te hoog (een stoel tot 18 kg zeg maar). Dus daar werkt het niet bij, tenminste, deze die wij hebben niet.

Het leek me idd ook erg handig.

Wij hebben er meerdere gehad.



Je hebt van die dienbladen met zo´n zachte vulling eronder, heet dat niet een schoottafeltje ofzo?? Die kunnen ze heel gemakkelijk op schoot nemen, en dan daarop een kleurboek, tekenpapier, stickervel etc. leggen. Die kleurspullen hadden ze dan tussen zich in staan in een koffertje.



Verder hebben we zo’n doos gehad, waar een magneetbord en een whitebord inzitten. Heeft twee kanten, en binnenin kun je dan spullen opbergen, en er zitten magneetletters bij. Ook leuk, maar lastig in gebruik voor kleine handjes. Te koop bij ANWB winkel :thumbup:

Wij hebben er 2 jaar geleden eentje besteld bij babywalz, maar weinig gebruikt. Dochter kreeg de rits ook niet dicht dus we bleven haar helpen.

Dit jaar gaat ie wel weer mee op vakantie, want nu is ze ouder en begrijpt dat kleuren niet op ramen en deuren mag :wink:

Wij hebben van die raamplakkers en een magnetisch tekenbord met een touwtje aan de deur vastgemaakt.

wij hebben 2 mini tekenbordjes van Cars van 3 euro in de auto. Zijn wel klein maar ze spelen er toch heel veel mee.

In de gammafolder staat er nu ook 1

@littlewonder wrote:

In ieder geval eentje die over een autostoel heen past. Wij hebben er eentje van Halford volgens mij, maar toen ik het ding aan de voorstoel wilde bevestigen bleek hij helemaal niet boven mijn zoons benen uit te komen, de autostoel is te hoog (een stoel tot 18 kg zeg maar). Dus daar werkt het niet bij, tenminste, deze die wij hebben niet.

Het leek me idd ook erg handig.




Ja precies, vandaar dat ik het even vraag.

Want aan dingen kopen die later niet handig zijn of niet passen :? is zonde toch!

@hanneke wrote:

Wij hebben er meerdere gehad.



Je hebt van die dienbladen met zo´n zachte vulling eronder, heet dat niet een schoottafeltje ofzo?? Die kunnen ze heel gemakkelijk op schoot nemen, en dan daarop een kleurboek, tekenpapier, stickervel etc. leggen. Die kleurspullen hadden ze dan tussen zich in staan in een koffertje.



Verder hebben we zo’n doos gehad, waar een magneetbord en een whitebord inzitten. Heeft twee kanten, en binnenin kun je dan spullen opbergen, en er zitten magneetletters bij. Ook leuk, maar lastig in gebruik voor kleine handjes. Te koop bij ANWB winkel :thumbup:




Zo’n dienblad lijkt me voor Sophie zeker handig :thumbup:

Enig idee waar je zoiets hebt gekocht?



Ik denk dat de magneetbord idd niet zó handig is, maar ik hoor graag jullie ervaringen :angel:

@cees77 wrote:

Wij hebben van die raamplakkers en een magnetisch tekenbord met een touwtje aan de deur vastgemaakt.




Je bedoeld tekenbordjes die je steeds kunt uitvegen, toch?

Die hebben wij ook thuis, en daar wordt mee getekend.

Alleen als Sophie straks echt gaat kleuren, plakken dan neemt Jasmijn echt geen genoegen met een neptekenbord :lol: :wink:

@pooh wrote:

In de gammafolder staat er nu ook 1




Zo dat ziet er handig uit zeg :thumbup:

Zeker voor Sophie, maar of hij ook past over het stoeltje van Jasmijn :think: