Teken dat de bevalling niet snel meer duurt?

Ik heb opeens, sinds gister, ontzettende behoefte aan donkerbruin brood met kaas en tomaat… terwijl ik de afgelopen maanden echt moeite moest doen om brood binnen te krijgen, het enige wat ik binnen kreeg was ovenbrood…

Ook wil ik opeens allemaal fruit eten. En ik eet opeens weer aardappelen (al moet ik er wel mayo bij hebben haha) en vleesvervangers…



Ik ben dus opeens verandert in een gezondheidsfreak en wil alleen maar gezonde dingen eten die me kracht geven…



Ik vind het wel grappig, die verandering ineens.

Zijn er meer mensen die dat hebben/hadden?!

teken dat de bevalling niet SNEL meer duurt :mrgreen: grappige verwoording van je zin



ik had het ook alleen met ongezonde dingen :oops: vooal raketjes (van die ijsjes)



en alvast heel veel plezier en succes voor de bevalling en de komende dagen :-*

Integendeel… ik verloor al m’n eetlust de laatste dagen voor de bevalling. Bij Saba én bij Tosca. Moest mezelf echt dwingen nog iets binnen te krijgen.



Heeeee… zou het dan echt binnenkort doorzetten bij je?.. spannend!

Hahaha, voor mn gevoel loop ik vanaf vandaag overtijd… bij Thomas was het 37 weken en 6 dagen… en dat ben ik vandaag.

Moet zeggen; ik vind het leuk! Hoop dat hij/zij nog even blijft zitten tot de 13e de 15e of de 19e.



Vandaag heb ik trouwens GEEN honger. :think: :lol:

waarom die datums… heb je daar iets speciaals mee ofzo???

:lol: ja!

13e geboortedag van mijn opa*

15e zelfde getal als geboortedag van mijn zoon

19e geboortedag van de beste vriendin* van mijn moeder (bij een meisje ga ik haar vernoemen).



Maar ja, hij of zij zoekt zijn/haar eigen geboortedag wel uit natuurlijk! :wink:

ben ineens misselijk en bleeegh gevoel…is dat ook een teken???

issie,

nadat ik al enkele uren misselijk was en een zwaar gevoel in de maag, begon de bevalling bij me…



Ik hoop het voor je !

Veel succes :thumbup:



Gerda