teen uit de kom

Van de week had Anna Sofie al een schommel tegen haar neus gekregen, haar hele neus is geschaafd en blauw.

Gisteren was ik met haar bij de recreatieplas hier en ik zag haar ineens wegrennen samen met een vriendje. Ik er achter aan, grote heuvel op, stond ze boven op de heuvel op een grote ijzeren uitkijktoren.

Dus ik zei boos dat ze er heel snel af moest komen en dat deed ze: Ze rolde al die ijzeren treden af. Ik schrok heel erg moet ik zeggen.

Er leek niets aan de hand te zijn maar vannacht werd ze huilend wakker van de pijn in haar grote teen.

Die was dubbel zo dik, met grote bulten en ze kon hem niet buigen, dus ik zag al visioenen van gebroken tenen en buggy mee naar India en zo.

De huisarts gebeld vanmorgen en we konden meteen komen.

TEEN UIT DE KOM. Ooit van gehoord??

Hij heeft hem gezet en ze moet er rustig aan mee doen, maar ik vond het wel zielig.

Nee hoor dokter, ik voel er niets van. Ze gaf echt geen krimp.

Grrr. Die heeft echt een megahoge pijngrens volgens mij

doet ze eens wat je wil,… :roll:

maar ik ken het ja

heb het zlef ook gehad toen ik klein was.

veel sterkte voor de dame

O zo herkenbaar. Hier nog zo eentje dus. Heeft ook iedere keer weer wat. Kwam laatst thuis van school heel d’r neus en bovenlip afgeschaafd. En zo zijn er nog wel meer van die dingen.



Hoe krijgt ze het voor elkaar, teen uit de kom. Heb het nog niet eerder gehoord. Ach zal wel bij de leeftijd horen, denk ik :eh:



Beterschap!

As veel sterkte met je teen hoor :wink: