teen auw!!

Iwan heeft ook weer eens wat :?

pan is op zijn teen gevallen.

Dikke teen nu en erg blauw.Hij loopt er raar op.

Wat denken jullie??

Even afwachten… :think:

auw, dat doet zeer…





even aankijken of het dik en ontstoken raakt

zo ja: naar de dokter, want dan moet ie doorgeprikt worden (en misschien nageltje eraf :frowning: )

ik hoop dat het niet erger wordt en dat het weer wegtrekt

okay,bedankt :thumbup:

senna heeft het net gehad met een houten vrachtwagen



zijn nagel was er vanzelf binnen 1 week eraf en heeft nu een klein beetje een nieuwe nagel

ik zal niet zoveel zelf aan prutten



ik moet nu wel elke dag een kusje op zijn teen doen want die doet pijn zo zegt hij het dan en iedereen die langs komt moet zijn teen zien zelfs sinterklaas :? :mrgreen:

hoi,





ai dat ziet er erg pijnlijk uit, als je er een gaatje in maakt of laat doen dat kan de druk eraf want dit moet wel erg pijn doen.

ik heb het een keer met mijn vinger zo gehad en durfde het niet ,dat gaatje laten zetten, en vanavondt op tv zag ik een erg dapper kindje, ik ben volwassene en ik durfde het niet :oops: :shifty:




en een :hug: voor je kindje.





gr mel

Hier ook meegemaakt!

Eigenlijk barste het dezelfde dag open en kwam het bloed en de nagel los doordat hij druk op de teen gaf met lopen.

Ik heb het later wel met de huisarts besproken en die gaf aan dat het gewoon afwachten is.

Ik ben niet direct naar de dokter gegaan omdat hij er vrij snel weer normaal mee liep.

Het heeft een aantal maanden geduurd (3 ongeveer) maar gelukkig heeft hij zijn nagel weer terug.

Vervelend he? En wat zal het zeer doen!



Succes

nou nagel zit er nog steeds op…

Hij loopt er wel normaal op.maar teen is nog wel rood.

denk dat een dezer dagen de nagel er wel af valt…

bij de huisarts doen ze er toch niks aan.

we wachten maar weer af :slight_smile:

@lizzy wrote:



ik moet nu wel elke dag een kusje op zijn teen doen want die doet pijn zo zegt hij het dan en iedereen die langs komt moet zijn teen zien zelfs sinterklaas :? :mrgreen:




:lol:



Het is natuurlijk ook heel bijzonder :mrgreen: