te weinig voeding???

hallo dames,



merlijn is nu 4,5 maand en weegt tegen de 8 kilo.

hij heeft altijd goed gedronken maar sinds een week of 2/3 drinkt hij een stuk minder.

eerst kreeg hij 4 keer 150cc + 5 en 1 keer 180+6 voor de nacht.

dat ging goed totdat hij de flessen overdag niet leegdronk maar wel gewoon zich na 4 uur weer meldde.



sinds gisteren ben ik begonnen om 's ochtends te beginnen met 180+6 en dan om de 4/5 uur 180+6, 4 keer per dag.

ik dacht als ik er meer tijd tuusen laat zitten drinkt hij de fles wel leeg, niet dus, hij laat ongeveer 30/40 cc staan.



hij krijgt nu dus ongeveer 650cc per dag binnen.

en sinds een weekje ook een half potje op advies van het cb.

van de groente laat hij niets staan, hij vindt dat echt superlekker.



hij is verder heel tevreden en plast en poept goed.



maar toch vindt ik dat hij te weinig voeding binnenkrijgt.



wat vinden jullie??



liefs van rose

Wij zijn net na de 4 maanden overgegaan op 4 flessen en begonnen met 210 water en de eerste week ging dit wel refelijk op, maar spuugde ze best veel…

Na een weekje begon het af te zaken en liet ze steeds meer staan… Toen zijn wij terug gegaan naar 4 x 180 en dat ging goed…

Ze krijgt dus nu aan voeding 800 aangeboden en laat sinds ze fruit en groente krijgt ook meer staan dan eerst, maar hier maar 50/60 per dag ongeveer…



560 lijkt me idd ook erg weinig, maar rond de 4 maanden zit er ook een dip in de groei enzo zeggen ze wel eens… MIsschien is dat het wel…

Kijk het nog eventjes aan zolang ie tevreden is en het goed doet…

Merk je dat het zo blijft of wordt ie minder evendig gewoon cb bellen…

Oh ja en heb je al een grotere speen? Of gebruik je nog steeds de 0 maanden speen? Hier was dat namenlijk ook een dingetje… sinds ik de grotere speen gebruik drinkt ze ook ineens weer beter…

hoii lindsay van mij is nu 5 mnd

en krijgt nog maar 3 flessen van 210

2 keer 210 met rijstebloem en 1 keer 210 gewoon

verder 1 pot fruit en 1 pot groente en sap tussen door

en ze groeit er als kool op je moet ff kijken hoe je kleine de bij voeding pakt

mama tina:



het is idd wel een goeie tip om een grotere speen te gaan gebruiken,

ik heb nu de drie standen speen maar ga even naar de drogist om naar een andere uit te kijken :thumbup:



miranda:



hij krijgt nu 's ochtends een half potje of zelf gesmasht fruit of een half potje groenten.

gisteren heb ik toch maar even het cb gebeld en daar zeiden ze dat hij al wel fruit en groenten op een dag mocht, vind ik wel veel al eigenlijk.



liefs van roos :-*