te weinig drinken...

Ilse is toch een heel ander kindje als de andere 2 hoor… ze doet het eigenlijk super goed… is overdag aan aantal uurtjes wakker, en heeft al goed het dag/nacht ritme… alleen heb ik het idee dat ze zo weinig drinkt… ze is soms met 5 min al klaar met 1 borst en gebruikt dan mijn borst alleen als lekker kussentje… als ik haar dan verschoon voor de andere kant moet ik ook nog vaak moeite doen om wat uit de 2e borst te krijgen… tussen 2 voedingen slaapt ze zo 4 uur… en 's nachts 5 uur… erg veel zuigbehoefte heeft ze ook niet… ken dit helemaal niet van de andere 2… iemand dit ook gehad??

De duur van het drinken zegt niets over hoeveel ze binnen krijgt, heeft ze genoeg plasluiers?

M was in het begin langer bezig met het opwekken van de tsr dan met het feitelijke drinken zelf (dat is regelmatig minder dan 5 minuten geweest). Ik had overproductie en vermoedelijk ook een hele flinke stroom dan, dus ze zal in korte tijd veel binnen hebben gekregen. Ze groeide heel hard, van een 6 ponder bij de geboorte, naar 4800 bij vijf weken.



Als ze tevreden en alert is, gewoon zo doorgaan. Twijfel je aan de groei, dan even wegen en dan heb je meer zekerheid.