te vroeg?

zaterdagochtend ons zoontje geen luier omgedaan maar gewoon een boxer.

potje stond klaar, stickers lagen klaar.

de grote boodschap ging goed dus een mooie sticker erbij

alleen het plassen wilde niet zo, de eerste 4 keer in zijn broek geplast en de 5e keer ging op de pot, weer een sticker.

ik zag aan zijn gezicht dat hij pas aan plassen denkt op het moment dat het er echt aankomt. Is het nog iets te vroeg om de zindelijkheidstraining door te zetten???

zondag ochtend heeft hij wel 2 uur zonder luier rondgelopen, droog maar ook niet geplast op het potje. Helaas gingen we er op uit dus heeft hij de rest van de dag een luier omgehad.

hier precies hetzelfde… hij roept ‘plassen’ op het moment dat hij het doet… dus te laat.

Dus ik denk dat het nu nog iets te vroeg is…

van de week hebben we hem een keer geen luier aangedaan en gelijk binnen 1.5uur 2 broeken nat.

Hij snapt nog niet helemaal dat hij het moet aangeven voor dat hij gaat plassen :lol:

Wij hebben het afgelopen zomer (juli) geprobeerd om Sander zindelijk te krijgen. Toen het een paar dagen mooi weer was, zijn we veel met hem buiten geweest en hebben hem toen gewoon een onderbroek aangetrokken. Het potje buitengezet en hem er vaak opgezet. Het plassen op het potje ging hartstikke goed! We dachten dat hij zo goed als zindelijk was, maar helaas poepte hij nog steeds in zijn onderbroek. Dit kregen we er echt niet uit, dus hebben we hem maar weer luiers aangetrokken. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en wil ik het wel weer gaan proberen, maar hoe pak ik dit aan? Misschien eerst maar van die luierbroekjes proberen die je snel aan- en uit kunt trekken…