Hallo allemaal,
een hele domme vraag misschien, maar mijn cyclus was 25 dagen, dus dat zou betekenen dat ik vandaag mijn ovulatiedag zou moeten hebben.
Dus gisteravond hebben we het gedaan.
maar nu doe ik vanmiddag een ovulatietest, en ja hoor die is positief.
Ikke balen, want dat wil zeggen dat ik waarschijnlijk morgen pas mijn ovulatie krijg.
Nu de vraag, zijn we te vroeg geweest, of hebben we toch nog kans van slagen???
groetjes
Charlotte
Ja hoor, best kans.
Maar je zou natuurlijk die kans nog kunnen vergroten door het vanavond en morgenavond nog even gezellig te maken :mrgreen:
Ja hoor, je hebt zeker nog een kans van slagen. Wil je echter die kans vergroten, zou je vandaag nog eens kunnen klussen
whahaha… Deb…
Twee zielen, 1 gedachte Ing!
Maar Charlot, het is wel zo hoor! Niet balen, maar gewoon nog meer plezier maken! :lol:
Dank je voor de reacties, ik wil het vanavond ook nog wel gezellig maken, maar mijn man is er vanavond niet,
en alleen heeft het zo weinig zin.
Ik hoop echt dat mn ei snel komt en dat mijn man in top conditie was.
En nu maar afwachten…
dat duurt nu al lang.
groetjes
charlot
Deb :shock: ga je weer “openbaar”?? je banner
@charlot wrote:
Dank je voor de reacties, ik wil het vanavond ook nog wel gezellig maken, maar mijn man is er vanavond niet,
en alleen heeft het zo weinig zin.
Ik hoop echt dat mn ei snel komt en dat mijn man in top conditie was.
En nu maar afwachten…
dat duurt nu al lang.
groetjes
charlot
Komt 'ie wel thuis vannacht dan???
Maarruh, zaadjes kunnen echt best lang overleven, volgens mij tot wel 7 dagen. De kans dat er wel een bevruchting plaats vindt, is echt best aanwezig!!
@ICL wrote:
Deb :shock: ga je weer “openbaar”?? je banner
Yup…Goed he! Dat ik dat weer durf! :lol: :lol: :lol:
Nee zonder gekheid, het kan weer! Ik durf het weer aan!
Even ontopic: Charlot, wat ICL al vraagt…Komt hij thuis vannacht? Zo ja, dan zou ik het wel weten hoor! Zo nee, dan gewoon morgen nog een poging wagen! Ook dan kan het best nog raak zijn hoor! Niet de moed nu al opgeven in ieder geval!
dank je allemaal,
Hij komt vanacht wel thuis maar hoe laat is nog de vraag, maar het probleem is als ik slaap, dan krijgen ze me ook niet meer wakker, maar misschien moeten we morgen ochtend nog maar een klussen.
Hopenlijk gaat alles voorspoedig, wachten is echt helemaal niets.
En hopenlijk krijg ik mijn man morgen ochtend op tijd wakker.
maar we moeten er iets voor over hebben…
Groetjes
Charlot
Charlot, ik begrijp je ongeduld volledig…Maar…deze “aanloop naar” periode is ook geweldig hoor! De voorpret alvast…Heerlijk!
Hoop voor je dat je snel zwanger bent! Succes!
@charlot wrote:
Hij komt vanacht wel thuis maar hoe laat is nog de vraag, maar het probleem is als ik slaap, dan krijgen ze me ook niet meer wakker
Word je zelfs niet wakker van een paar zachte handen? :mrgreen:
Tja, dan heb je natuurlijk nog een optie:
Want wie zegt dat je wakker moet zijn?!
Twee dagen voor je ovulatie klussen is een prima timing hoor!
Spannend meid!
Hier zit ik in hetzelfde schuitje hoor Gisteren was de test positief en vandaag al minder…Gisteren maar geklust, maar of dat genoeg was :think: Mijn hub is ook niet thuis :wall: