te vroeg getest?

:frowning: ik ben nu al vanaf feb 2007 proberen aan het zwanger raken en in aug 2008 was ik zwanger wat een mk is geworden

nu is vandaag me nod en ik testen negatief! ik gebruik puregon om zwanger te raken zou het zijn dat ik misschien te vroeg heb getest? alle andere keren werd ik het al een dag of 3 eerder dan me nod dus was zo blij dat er nu nog niks aan de hand is maar begin nu wel weer erg onzeker te worden

hebben jullie wel eens te vroeg getest en later positief?

Goedemorgen Roosje,

Het kan idd zijn dat je te vroeg heb getest.

Met welke test heb je getest??

Ze raden je aan om dan 48 uur te wachten voordat je je volgende test doet.

En het verveelendste, dat is ook beter!

Sterkte meid,

En ik :pray: dat het gewoon raak is!

Groetjes

Andrea

ik heb met een digi getest van clear blue hier heb ik de vorige keer ook mee getest en toen was die raak maar olgens mij was ik toen ook een dag over me nod heen en nu is me nod

Die CB digitesten moeten juist heel gevoelig zijn :think:

Je kan ook een KV test doen, zijn moeten ook heel gevoelig zijn…

Kan me wel voorstellen dat het Frustrerend is hoor…

:hug:

hmm ja snap er niks van en ben erg gefrustreerd nu eindelijk zover in de cylcus voor mij en dan nnog negatief

ik zal morgen of dinsdag maar weer testen geen bloed geeft moed toch?

Dat is de motto!!!

PROBEER een beetje te ontspannen, anders gaan de uren zo langzaam :evil:

Welke dag zit je op je cyclus?

En hoeveel dagen is ie normaal?

Groetjes :hug:

Hoi Roosje,

wat Andrea al zegt, hoe is je cyclus normaal?

De Clearblue kan vanaf 4 dagen voor nod gebruikt worden en is best betrouwbaar.

Inderdaad even 2 daagjes afwachten en dan hopelijk alsnog een positieve test in handen :pray:

:-*

Roosje ik hoop echt dat je te vroeg hebt getest!!! Het wordt tijd dat jij gewoon zwanger wordt en dat het olok zo blijft. Jammer genoeg hebben we er helemaal niets over te zeggen.

Ik duim voor je meid! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:-* newbe

dank je wel voor jullie antwoorden

heb vandaag wer getest wederom negatief :cry:

snap er niks meer van heb met het zkh gebeld en ik moet deze week nog maar even afwachten (of ik niet al lang genoeg wacht :? ) dan nog eens een test doen en als die weer nega is dan een kuur om de ongi op te wekken

misschien is het eitje later of niet goed gesprongen had ze het over word echt gek hiervan :doh:

had zo;n goede hoop en nu is die toch wel weer ver te zoeken!

sorry voor me ego bericht :oops:

roosje hopelijk test je deze week wel positief en kun je je bij ons bij de decembermama’s voegen.

we :pray: voor je.

ik had nu 4 dagen naar m’n NOD getest. ik ben beetje van het late testen misschien wel omdat ik anders bang ben dat het negatief is… :eh:

:hug: :hug:

:hug:

mijn ex stiefzusje teste pas met 9 weken zwangerschap positief met testen. :shock:

ik zeg alles kan

suc6! :pray: