Te plaatsen nieuwtjes

Dames,

Laten we de nieuwtjes die geplaatst worden wel “kind gerelateerd” houden aub. Uiteraard zijn er best uitzonderlijke gevallen te melden maar we willen hier liever geen “slecht nieuws” show beginnen… :wink:

Om “gewoon” nieuws te bespreken zijn andere fora zat te vinden op het internet. :wink:

Ik zit juist helemaal niet te wachten op allerlei nieuws over baby’s of kinderen die zijn vermoord, verbrandt :hand: :silenced:

Dat hoor ik al op het nieuws, een keer leuk nieuws zou leuk zijn :thumbup:

de gesloten topic over de TBS vind ik indirect wel een kind-gerelateerde topic



Het gebeurt helaas toch vaker (1x is mij al teveel) dat een ontsnapte TBS-er of eentje op proefverlof de fout in gaat met een kind. De discussie die op dergelijk bericht volgt komt uit het hart van bezorgde ouders om hun kind.

hmm ik zie veel te vaak kind NIET gerelateerde topics hier…

ik bedoel wat hebben paarden uit Marrum met kinderen te maken?

Of een kerstpakket van minister Balkenellende?

Ik begrijp dat je er geen ‘slechtnieuws’ topic van wilt maken, maar dan moet je ook wel de ruimte geven om goed nieuws te kunnen plaatsen.

Helaas komen kinderen vaak alleen maar in het nieuws als ze mishandeld of dood zijn…



Ik pleit voor meer kinderen in het nieuws, maar dan op een positieve (en vooral levende) manier! :wink:

@Tijgertjuh wrote:



Ik pleit voor meer kinderen in het nieuws, maar dan op een positieve (en vooral levende) manier! :wink:




dat wordt moeilijk, ik zit bij nu.nl te kijken op het woord baby en ik zie alleen maar ellende (behalve de baby van Heidi Klum en Seal dan)

@ruud wrote:

Dames,



Laten we de nieuwtjes die geplaatst worden wel “kind gerelateerd” houden aub. Uiteraard zijn er best uitzonderlijke gevallen te melden maar we willen hier liever geen “slecht nieuws” show beginnen… :wink:



Om “gewoon” nieuws te bespreken zijn andere fora zat te vinden op het internet. :wink:




Misschien is het een idee om hier toch eens wat meer op te letten in dit hoekje, want ik kan eigenlijk niet normaal meer forummen zonder zo’n gruwelijk bericht tegen te komen waarvan ik denk: jemig…wat een leed.:frowning:

En niet in dit hoekje komen is geen optie want ik (en velen met mij) gebruik de actieve berichten vaak als leidraad en kom het dan hoe dan ook tegen. Er is zelfs al een topic over geopend hier ( http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=99962 ) en er zijn al eens mensen aangesproken op het plaatsen van alleen máár gruwelijke berichten.