Laten we de nieuwtjes die geplaatst worden wel “kind gerelateerd” houden aub. Uiteraard zijn er best uitzonderlijke gevallen te melden maar we willen hier liever geen “slecht nieuws” show beginnen…
Om “gewoon” nieuws te bespreken zijn andere fora zat te vinden op het internet.
de gesloten topic over de TBS vind ik indirect wel een kind-gerelateerde topic
Het gebeurt helaas toch vaker (1x is mij al teveel) dat een ontsnapte TBS-er of eentje op proefverlof de fout in gaat met een kind. De discussie die op dergelijk bericht volgt komt uit het hart van bezorgde ouders om hun kind.
Laten we de nieuwtjes die geplaatst worden wel “kind gerelateerd” houden aub. Uiteraard zijn er best uitzonderlijke gevallen te melden maar we willen hier liever geen “slecht nieuws” show beginnen…
Om “gewoon” nieuws te bespreken zijn andere fora zat te vinden op het internet.
Misschien is het een idee om hier toch eens wat meer op te letten in dit hoekje, want ik kan eigenlijk niet normaal meer forummen zonder zo’n gruwelijk bericht tegen te komen waarvan ik denk: jemig…wat een leed.
En niet in dit hoekje komen is geen optie want ik (en velen met mij) gebruik de actieve berichten vaak als leidraad en kom het dan hoe dan ook tegen. Er is zelfs al een topic over geopend hier ( http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=99962 ) en er zijn al eens mensen aangesproken op het plaatsen van alleen máár gruwelijke berichten.
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: