te nauw voorhuidje

als moeder van alleen meiden wist ik niet eens dat die kleine jochies erecties kregen… :oops: maar sterkte met je mannetje!! probeer de dingen maar even niet te leuk te maken! :wink:

Succes voor over een week of zes (he dat rijmt :lol: ).



Deze mama van 2 jongens wist ook niet dat ze bij blijdschap ook een erectietje konden krijgen. Sterkter nog, ik heb het bij mijn oudste zoon nog nooit gezien dat het is gebeurd. Moet ik me daarover zorgen maken?

Nee hoor, vaak zie je er niets van, Thijmen bv, heeft al vaker een erektietje gehad dan Gerben, tenminste, die ik gezien heb! En mijn moeder verteld een verhaal dat ze aan mijn vader vroeg, wanneer hij voor het eerst een erektie had, maar dat wist hij niet eens, ze worden ermee geboren, hihi! 's nachts bijvoorbeeld schijnen ze er ook meerdere te hebben… vandaar dat ze 's ochtends soms een odolletje hebben… Van de week zat Gerben ook met een erg blij gezicht eraan te friemelen :eh: en ik zei al: he? wat doe je nou? Weet ik niet… is het lekker? ja… HIHI! Maar goed, vaak hebben ze kleding aan en zie je er dus niets van…

sja, dat ga je op een gegeven moment krijgen… :oops: Ach ik maak er niet zo’n probleem van… denk ook dat dat de boodschap is… hahaha… het gebeurt toch wel, vroeg of laat… hahaha…



Maar het zijn wel leuke anekdotes :mrgreen:

@Danja wrote:

wanneer hij voor het eerst een erektie had, maar dat wist hij niet eens, ze worden ermee geboren, .


dat lijkt me dan voor mams weer niet zo prettig :mrgreen: :wink:

hahahah… ik zie het levendig voor me… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



stel je voor… hahaha… mevrouw… uw zoontje hangt vast… :oops: :mrgreen:



nee nu wordt ie schunnig… :mrgreen: :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Hahahahahahahahahahaha! Tja… hihi! Zou wel grappig zijn ja! Alhoewel… Allebei begonnen ze meteen te piesen toen ze uit mijn buik kwamen… :think:



En wat dacht je van deze(achterneefje van mij net na zijn geboorte):





EDIR Hedwich; foto verwijderd ivm privacy en ter voorkoming van misbruik

whaah :shock: :shock: is dat nog bijgetrokken??? hahahahaha :mrgreen:

Vast wel… :wink:

En die foto laten ze nog aan iedereen zien :shock: ! :lol:

whowhaaa!!! die mag wel een aparte luier hebben, een voor voor en een voor achter! Maaruh is dat goed gekomen??

Hi, heb precies hetzelfde met mijn zoon! hij wordt bijna 4, en de huisarts had er al naar gekeken en ook zelfde adviezen.

Maar laat je me weten hoet het is gegaan? Want wij hebben wat nare ervaringen met het ziekenhuis, waardoor het misschien een beetje moeilijk verhaal gaat worden.

Bedankt en sterkte daar!

Met dat achterneefje is het goedgekomen hoor :wink: . En ja, iedereen hebben ze het laten zien :mrgreen:



Hoeveel weken nog?

Ik verwacht eigenlijk dat hij pas na de kerst en oud en nieuw opgeroepen wordt hoor… Ben er eerlijk gezegd wel bang voor… maarruh angelique… k zou het gewoon doen hoor… Bij mijn ex hebben ze het nooit gedaan, en die heeft het op 24 jarige leeftijd nog moeten laten doen…(op aandringen van mij, hij had gewoon pijn bij het vrijen zeg maar, was niet echt prettig)… Ik heb dan liever dat lucas er nu meteen vanaf is, en dat hij zijn jeugd normaal kan doorkomen…