Te koud of niet?

Gisteren ging ik voor het eerst weer Jesse ophalen van school, en dit keer dus ook met kinderwagen en Tyme.

Ik heb hem gewoon een jasje aangetrokken, mutsje opgezet en lekker onder een lakentje en deken in de kinderwagen gelegd( daaroverheen was ook nog zo’n dekzeiltje gespannen).



Nu vraag ik me af…:“Is dit nu te koud met dit weer of niet?” Zouden jullie bijvoorbeeld nog een regenzeiltje over de kinderwagen doen tegen de koude wind etc…? :think:



liefs Marije.

Ik zou zeggen niet te warm.

Je hebt gauw de neiging om je kinderen heel warm aan te kleden, maar volgens mij

lag hij uit de wind.

Fieke is nu natuurlijk wel al wat groter maar die heeft gewoon n jas aan zonder muts, heeft

wel heel veel haar :inlove: , en dan daar overheen n dun dekentje en ik ga smorgens vroeg

altijd al met haar de hond uitlaten.

Bedenk dat t ook nog kan gaan vriezen en dat t nu wel fris aanvoelt maar dat is de wind :wink:

Klinkt prima hoor :thumbup:

:-* dank jullie wel !

Ik ken het gevoel, heb ook altijd ontzettend de neiging Wisse heel warm aan te kleden met als resultaat dat het mannetje met enige regelmaat warmte bultjes heeft, echt reuze zielig! Maar is echt moeilijk om in te schatten!!

Hier ook al naar buiten geweest en de kraamhulp vertelde dat je 1 laagje meer aan moest doen dan binnen … dus als ik naar buiten ga krijgt hij idd een mutsje en een jasje aan daaroverheen een dekentje en de beschermhoes van de wandelwagen , kap omhoog dus niets geen wind .

En zelfs dan als je hem er uithaald is ie lekker warm , dus zelfde als jij doet … :thumbup: