Te hoog HCG-gehalte??

hoi wurmpje

wat geweldig zeg. dus jij hebt ook een goed bewegend kindje ik ook.
ik ben heel blij voor jou dat alles goed is.

nu kun je echt gaan genieten.

groetjes karin. :-*

Hoihoi

Wat heerlijk dat ie zo beweeglijk was ;D :wink:
Wat zullen jullie idd goed slapen…of niet van de opluchting…

Wat fijn zeg…!!

Ben ook wel benieuwd of ze nog een verklaring hebben voor het hoge HCG gehalte…

Heerlijk meid, geniet ervan!!

Liefs Nicje :-*

Hoi Iedereen,

Ik ben nog steeds in de wolken hoor!

Maar het te hoge HCG gehalte. De verloskundige had er nog nooit van gehoord dat dat erg zou zijn. Dus het hoeft helemaal niet te betekenen dat er een afwijking is in de chromosomen. Dus dat kan hoe dan ook gebeuren, maar de kans is dus niet groter bij ons dan bij een ander. Dus we zijn gewoon heerlijk zwanger nu(nou die vervelende misselijkheid en het overgeven nog weg) ;D Maar misselijk of niet, het gaat sowieso weer een stuk beter met me!

We doen met 21 weken nog een echo. Dan zouden ze ook eventueel afwijkingen kunnen zien, maar in ieder geval weten we nu dat het gezond is, en al zou het syndroom van down er zijn of een andere afwijking, hij/zij is nog net zo van harte welkom ;D

We houden nu al zoveel van onze smurf ;D Hebben jullie dat ook?

Oh Wurmpje, Wat heeeerlijk !!! :smiley:
Jullie kunnen eindelijk gaan beginnen aan het grote genieten van het kindje on jouw buik !
Wat heb je er toch lang op moeten wachten !
We zijn nu even ver en ik kan me daarnaast heel goed voorstellen hoe je je nu voelt !
Rare gewaarwording is het dat je nu eigenlijk onbezorgd ma g zijn, nou ja, bijna onbezorgd dan…:wink:

Ik kan niet wahcten op het moment dat ik wat dikker wordt,
ik zit nu in de fase " knoop los" maar daar houdt het ook mee op. En hopelijk over zo’n 6 weken gaan we ons mormel ook voelen !!! Jeuheuh !!!

Geniet ervan meid, dan doe ik met je mee ;D

Grtz, Karin

Hoi Wurmpje,

Net heb ik je hele verhaal met verbazing, spanning en ook emotie gelezen! Wat een verhaal zeg.
Ontzettend gefeliciteerd en ik ben heel blij voor je dat alles goed is!

Ach ja, doktoren en assistentes, die beseffen soms gewoon niet hoe bepaalde dingen bij patiënten overkomen. Ze zien en horen heel veel mensen op één dag, dus is het voor hun eigenlijk een soort automatisme geworden. Dat is het jammere van de ‘huidige maatschappij’, nu heb jij voor niks in de zorgen gezeten.

Ik hoop dat je de rest van je zwangerschap wat beter voelt en dat je er echt van kunt gaan genieten. Maar goed te horen dat je je in ieder geval mentaal weer goed voelt, dat is het halve werk al.
Probeer zoveel mogelijk gezonde voeding binnen te krijgen (zonder het er uit te gooien natuurlijk) en lekker ontspannen en leuke dingen doen. Dat is het beste wat je voor je kleintje kunt doen.

Groetjes,
Lissie


Karin, ik kan me dat goed voorstellen hoor…mijn buikje groeit al wel en het kan me niet hard genoeg gaan! Ik wil een superdikke buik krijgen!!! ;D
En het iedereen laten zien…!
Het is gelukt; ik ben zwanger!!! Joehoe!!!

Wurmpje, wat kunnen artsen toch verwarring zaaien he, ongelooflijk.
Ik begrijp wat je bedoelt hoor dat het je niet kan schelen hoe je kindje eruit ziet…ik had dat ook toen ik weer de echo zag deze week: ik vind het nu al de allermooiste baby op de hele wereld! :smiley: