Te flauw!

Boze tatoeëerder opgepakt Bundamba - Een 25-jarige Australiër had beter geen beledigende opmerking kunnen maken voordat hij een bevriende 21-jarige tatoeëerder zijn gang liet gaan.

De man liet een afbeelding op zijn rug zetten maar kwam er thuis achter dat er geen Yin en Yang-symbool met draken op stond maar wel een penis van veertig centimeter lang. Daarbij stond een tekst die impliceerde dat de man homofiel is.

Het slachtoffer heeft aangifte gedaan. De tatoeëerder is gearresteerd vanwege mishandeling. Hij moet 15 november voor de rechtbank verschijnen.

De afbeelding van de penis moet weggelaserd worden.

Ik weet het, je mag hier niet om lachen :oops: maar ik p*ste zowat in m’n broek :lol:

tja never mess with the man with the needle :o

:shock: dat is lullig :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:

@longlegs wrote:

Enne... met een beetje "geluk" blijf je na de lasersessies nog een schim zien van wat er gestaan heeft! :lol:

@Rooike wrote:

@longlegs wrote:

Enne... met een beetje "geluk" blijf je na de lasersessies nog een schim zien van wat er gestaan heeft! :lol:

Ze kunnen er nog altijd een tarzan van maken..... of gewon een cactus met stekels :lol: :lol:

Maar t is inderdaad wel knap lullig als je een vriend vertrouwd om je een tattoo te zetten en je komt thuis met zoiets :shifty:

@Tamara30 wrote:

@Rooike wrote:
@longlegs wrote:

Ze kunnen er nog altijd een tarzan van maken..... of gewon een cactus met stekels :lol: :lol:

Maar t is inderdaad wel knap lullig als je een vriend vertrouwd om je een tattoo te zetten en je komt thuis met zoiets :shifty:

Gewoon andere tekst eronder en die 40 cm lange penis laten staan....
'how big is yours?' (of iets in die trant)

Ik zou er ook iets anders van laten maken, laseren is duur en doet pijn.

:mrgreen:

@Karin1981 wrote:

:shock: dat is lullig :mrgreen: :mrgreen:

:lol: