te dik voor schoentjes

hoi hoi

Ik wilde voor Thije eens schoentjes kopen en dan van die flexibele,want hij looptt wel maar niet los nog.

Maar altijd slofjes is ook niks vind ik.

Maar ik ben tig winkels af geweest,maar ze hebben gewoon GEEN schoen voor Thije.

Hij heeft veel te brede voeten. Hij kan overal met zijn tenen in,maar verder komt hij niet.

Iemand er ervaring mee en wat hebben jullie toen aangeschaft??

Heeft het niet met zijn wreef te maken? want dan zou je veterschoentjes kunnen proberen en die op zijn breedte afstellen… :think:

Omdat als de tenen erin kunnen, de voet niet zo heel veel breder zal zijn… :angel: of vergis ik me… :angel:

@faizaa wrote:

Heeft het niet met zijn wreef te maken? want dan zou je veterschoentjes kunnen proberen en die op zijn breedte afstellen… :think:

Omdat als de tenen erin kunnen, de voet niet zo heel veel breder zal zijn… :angel: of vergis ik me… :angel:

heb geen idee,maar ben wel zeker twintig schoenenzaken in geweest en niks lukt :wall: :wall: :wall:

Dan heeft ie waarschijnlijk nog teveel babyvetjes op z’n voetjes.

Sandaaltjes ook niet?

lars heeft ook brede voeten

zijn 1e schoen waren veterschoentjes van gattino

buigzame zool en je kan de schoen ver open doen zit veter in suc6 :thumbup:

Sandaaltjes met 2 klittenbandjes?

Herken t probleem, mijn kids hebben alletwee een hele hoge wreef. Dus veterschoenen zijn meestal wel goed, die laat je dan half open of inderdaad van die sandaaltjes. Maar t blijft altijd zoeken. Als ze wat ouder zijn kan je ook een maatje groter kopen, dan past t wel en dan met zooltjes op maat maken.

Schoen,heb je al wat gevonden?