Ik wil enorm graag een tattoo!
Maar wel een kleinere op de pols het liefste (reden dat het niet te uitbundig kan in mijn ogen is toch vanwege me werk ook).
Ik heb alleen nog steeds geen flauw idee wat precies?!
Ik ben iemand van de betekenissen, dus een naam in sierletters bijvoorbeeld hoef ik niet.
Wil graag een symbool met de 2 voorletters erin van me kids (+ eventueel een kleine herinneringen erin verwerkt aan me miskramen).
Heeft iemand tips waar je mooie dingen vind op internet of zo, of heb jij een tattoo?
Even renzosmam of affie pb-en… die zijn er goedddd in… :inlove:
in het ontwerpen ja?
ja… misschien wat ideetjes doorgeven en dan gaan zij aan de knutsel… :inlove:
Affie is nu misschien wel wat druk met dr meiske bedenk ik me net… en Renzosmam is druk… met mij… :lol: :lol: :lol:
Hoop dat ze er tijd voor hebben… vragen kan altijd denk ik… :thumbup:
hihi zal ze eens mailen!
Thanx voor de tip :-*
Graag gedaan…
Hier trouwens nog 7 pagina’s tatoo’s…
Kan je alvast ideetjes opdoen…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=87875&highlight=
Gaat meteen kijken :mrgreen:
deze wil ik uiteindelijk gaan zetten…met de voorletters van mijn kinderen…heb er nu 1 dus pas na de 2e
net boven mijn schaamstreek zodat hij nog onder een onderbroek kan, zo is hij echt voor mij…
iemand ervaring met deze plek qua pijn?
@sweatest7 wrote:
deze wil ik uiteindelijk gaan zetten…met de voorletters van mijn kinderen…heb er nu 1 dus pas na de 2e
net boven mijn schaamstreek zodat hij nog onder een onderbroek kan, zo is hij echt voor mij…
iemand ervaring met deze plek qua pijn?
Ja ik, heb er één bij mijn lies staan, kan nog net in de onderbroek… Bijna geen pijn gehad hoor… Je voelt het wel prikken, maar geen neiging tot auw roepen gehad