ik zit al heel lang te denken om een tattoo te laten zetten aan de binnenkant van mijn enkel. een kleine.
wie heeft er leuke ideeen.
(zal dan de eerste worden)
@knollie1 wrote:
ik zit al heel lang te denken om een tattoo te laten zetten aan de binnenkant van mijn enkel. een kleine.
wie heeft er leuke ideeen.
(zal dan de eerste worden)
Dat is zo persoonlijk Knollie, waarom zou je een ander laten beslissen? Neem de tijd, kijkop internet, in boeken enz voor ideeen en voor wat bij je past. Dit is niet iets wat een ander ff voor je verzint. Het ontwerp/plaatje moet bij jou persoon passen

ja daar heb je gelijk aan.
wil ook het liefst iets wat met de kids te maken heeft
Ik heb er pas eentje laten zetten (op mijn onderrug) en ik heb op het net uitgezocht wat ik mooi vond, in de shop gezegd wat ik wilde en wat ik mooi vond en die jongen heeft het echt super goed voor me uitgetekend precies wat ik mooi vind en wat ik bedoelde, in één keer! Dus als je duidelijk uit kan leggen wat je mooi vindt kunnen ze misschien wel een goede schets voor je maken (en het is ook uniek, want niemand anders heeft dan zoiets).
De noten van de eerste regel van een lied dat jij bij jouw kinderen vindt passen.
Snap wel dat je dat vraagt …
Zelf heb ik er geen een, maar wil er eentje op mijn pols, de voorletter van mijn kinderen, dus JQ. Een collega heeft mij daarin ’ verliefd ’ op laten maken. Ik wilde altijd al een tattoo maar wist niet waar, maar ik laat het pas zetten als ik mijn streefgewicht bereikt hebt.
Nu ik het dus weet waar ik het wil, ga ik er extra voor om het voor elkaar te gaan krijgen :shifty: :lol:
Lijkt me super zoiets … maar het is echt inderdaad een persoonlijke iets van elk persoon. De ene laat het graag zien, de andere wilt het persoonlijk houden.
Succes met je beslissing !
Dit is de tattoo die ik op mijn linkerpols heb.
De J van Jessie en de L van Lizzie!!
Deed dat pijn eigenlijk Jolan ?
Het was niet lekker, maar pijn… nee, dat niet.
Maar ik vind hem wel erggg mooi ! :thumbup:
Zoiets had collega dus ook …
Wat moest je betalen als ik vragen mag ? Hoelang over gedaan ?
Hij was in 10 min. klaar. Denk iets van 50 euro. Maar meer voor de naald ed. Weet het niet zeker want mijn vriend nam er ook 2 op dat moment…
jolanda… wat mooi. zoiets wil ik ook… maar durf nog niet… :shifty:
@Pitje27 wrote:
jolanda… wat mooi. zoiets wil ik ook… maar durf nog niet… :shifty:
Gewoon doen…
Weten wat je wil afspraak maken en gaan!
Is niets aan…en als je het echt wil doé je het gewoon op een gegeven moment :thumbup:
@renzosmam wrote:
@Pitje27 wrote:jolanda… wat mooi. zoiets wil ik ook… maar durf nog niet… :shifty:
Gewoon doen…
Is niets aan…en als je het echt wil doé je het gewoon op een gegeven moment :thumbup:
ben niet zo voor naalden… :oops:
maar wil wachten totdat ik mijn kinderwens compleet heb… dan kan ik alle voorletters tegelijk… maar die van jolanda… :inlove:
zoiets wil ik ook…
vriendlief (en mijn ouders) vinden dit absoluut NIET MOOI…maar ik wel
@Pitje27 wrote:
@renzosmam wrote:Je ziet de naald niet@Pitje27 wrote:jolanda… wat mooi. zoiets wil ik ook… maar durf nog niet… :shifty:
Gewoon doen…
ben niet zo voor naalden… :oops:
maar wil wachten totdat ik mijn kinderwens compleet heb… dan kan ik alle voorletters tegelijk… maar die van jolanda… :inlove:
zoiets wil ik ook…
vriendlief (en mijn ouders) vinden dit absoluut NIET MOOI…maar ik wel