Tattoo? wie kan er goed tekenen...

Ik wil er (nu mijn gezin compleet is) een tattoo bij.

Ik wilde iets symbolisch maar geen namen van mijn kinderen.



Sas had bedacht om 4 M-en in de vorm van een klavertje 4 te maken. Een mooie gedachte natuurlijk.



Zelf wil ik de uiteinde van de M-en iets naar binnen zodat het ook een klein beetje op een hartje lijkt. (Iets gebogen dus)…

Een klein steeltje kan een optie zijn. Ik vind dat zelf mooier anders wordt het kaal.



Nu kan ik wel iets goed natekenen maar uit de losse hand 4 blaadjes-m-en maken lukt mij niet (ben al een tijdje bezig.)



Ik wil hem tussen mijn schouderbladen dus hij moet ook iets groter zijn dan wat ik heb getekend.



Ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen het idee van sas en de tekening van mij iets te verfijnen…





:-*

:thumbup:



photoshop verder naar smaak aan te passen…



lang leve google 8)

Lief van je, maar dan moet ik alsnog de hele tattoo aanpassen. Dit is namelijk echt een klavertje 4 en dat wil ik niet 8)



Ja ja ik ben weer moeilijk…

hmmmm als dit in grove lijnen is wat je wilt, kunnen wij het wel aanpassen hoor… :slight_smile:



je wilt dus niet hele blaadjes, maar zoals hierboven met een ruimte tussen de hartvormige m-metjes en het steeltje?

@Guusje wrote:

hmmmm als dit in grove lijnen is wat je wilt, kunnen wij het wel aanpassen hoor… :slight_smile:



je wilt dus niet hele blaadjes, maar zoals hierboven met een ruimte tussen de hartvormige m-metjes en het steeltje?




ja

Kun je geen puntjes maken aan de m-metjes van sas?



Als je 1 gemaakt hebt die je wel goed vindt, dan kun je die overtrekken.

Bedoel je door ze te verbinden?

Ik wil geen ‘hartvorm’ de M-en moeten wel los staan zeg maar…

Vriend van Glenn die is een tekenaar en die heeft al hele gave ontwerpen gemaakt voor tattoos… Ik kan vragen of hij iets wilt tekenen voor je?

@TaMa wrote:

Vriend van Glenn die is een tekenaar en die heeft al hele gave ontwerpen gemaakt voor tattoos… Ik kan vragen of hij iets wilt tekenen voor je?




Dat zou helemaal te gek zijn!!!

volgens mij kun je ook best metde schets van sas (vind um ook nogal kaal) naar meneer of mevrowu de tattoeerder gaan en vragen of ie er nog een beetje aan wil schaven.

vraag tirsa eens, haar man kan dat ook wel. En ik zal manlief ook eens vragen of hij een tekeningetje kan maken.

@fiep klophout wrote:

volgens mij kun je ook best metde schets van sas (vind um ook nogal kaal) naar meneer of mevrowu de tattoeerder gaan en vragen of ie er nog een beetje aan wil schaven.




In gorichem zit een tattoo-shop en daar zit een meisje die alleen maar ontwerpen verder uittekend…



Veel succes…



gr patricia

Mooi idee, die 4 M-en en een klaverblaadje. Ben benieuwd naar het resultaat Madre!

Hou je van strak, zoals je tekeningetje?



Het eerste wat in mij opkwam, is het steeltje. Dat is zo dik, terwijl het bij een klaver 4 juist zo’n leuk sierlijk ‘sliertje’ is.

Ten tweede zou ik inderdaad niet letterlijk een klaver 4 doen zoals in het vb van Guusje, is wel lekker grafisch maar voor een tattoo kun je er wel meer van maken.



Ik dacht aan het geheel te tekenen uit 1 lijn (ook lekker symbolisch).

Met jouw tekening als uitgangspunt dit onderstaand schetsje gemaakt.

Krijg je wel een veel meer ‘krullerige’ tekening als jou oorspronkelijke, daar moet je dan natuurlijk van houden.

Je zou kunnen varieren met de dikte van de lijn, dat kun je helemaal stileren, ik ben geen goede tekenaar maar iemand met gevoel daarvoor moet daar wel iets moois van kunnen maken lijkt mij (maak je het verschil tussen dun en dik groter, krijg je steeds minder letterlijk een klaver 4 en steeds meer abstract)!

Jouw idee is ook leuk Mint…Ik ga dat straks eens even proberen op die manier…



Het liefst wil ik dat niets het midden kruist…Ons gezin is klaar maar wij zeggen nooit nooit…Mocht er dus nog een klein eMmetje bij komen dan moet die in het midden komen



Dank voor iedereen die de mannen willen laten tekenen…



Is dat trouwens manneneigen ofzo ? :lol: :lol: :lol:

kroes kan ook heel mooi tekenen en is ook heel creatief misschien wil zij ook voor je kijken…

succes, ik vind het idee heel mooi, maar hou zelf niet van tatoages :wink:

Deze misschien :mrgreen: :angel:

:lol:



Met een bigmac in het midden… :dance:

die van Nicje, hahahahahaha :lol:

Ik heb m er in zwart-wit bij gezet, misschien vind je dat mooier :wink: