tastoe

wat een teleurstelling :thumbdown: dat nieuwe koekje dat tastoe heet. Het plaatje op het doosje beloofd heel wat :drool: maar de inhoud kan daar bij lange na niet aan tippen :thumbdown: Voor noodgevallen voldoet ie, maar als je denkt iets speciaals te hebben gekocht kom je bedrogen uit :roll:

Ik zou zeggen, probeer dan de AH chocolade trio koekjes :drool: Van die ‘American cookies’ met stukjes pure en witte chocolade en een bodem van melkchocolade… :drool: Volgens mij zitten er 110 calorien in per koekje…maar goed who cares?? :mrgreen:

Zag er net de reclame van.



Helaas ben ik aan het lijnen, dus hier geen koekjes voor mij. :frowning:

Alleen muesli repen, evergreens en eierkoeken als ik het echt niet meer uit kan houden.



Maar ik begrijp wat je bedoeld.

Heb dat weleens vaker als ik een verpakking open schuif… :eh:

Die koekjes van AH klinken lekker zeg

maar 110 kcal dat is veel!

hier ook aan de lijn,

Enige koekje hier vandaag is een snack a jack ! :mrgreen: :wink: :roll:

Opzich vind ik het nog meevallen.



Ik een evergreen zitten er 78 ofzo?

En dat is ongeveer gelijk aan een plak peperkoek of eierkoek.



Een mini snicker heeft er 91, dan lijkt het wel weer veel ja…



Maargoed, als je niet het heel pak leeg eet moet het kunnen toch?

En eet je wel alles op kun je in ieder geval zeggen dat het lekker was… :mrgreen:

@peter&caren wrote:

Ik zou zeggen, probeer dan de AH chocolade trio koekjes :drool: Van die ‘American cookies’ met stukjes pure en witte chocolade en een bodem van melkchocolade… :drool: Volgens mij zitten er 110 calorien in per koekje…maar goed who cares?? :mrgreen:




staat hier in de koelkast hahah die zijn echt heerlijk pure witte en melk chocolade

heb ze wel vaker :lol:

Een fikse wandeling van 30 minuten verbrandt ongeveer 240cal. Je kan naar de winkel ‘snelwandelen’ om een pakje koekjes te halen…als je thuis komt heb je er wel een of twee verdient! :wink:

@Nefarious wrote:

Een fikse wandeling van 30 minuten verbrandt ongeveer 240cal. Je kan naar de winkel ‘snelwandelen’ om een pakje koekjes te halen…als je thuis komt heb je er wel een of twee verdient! :wink:




Bedankt nu heb ik weer een smoes voor mezelf als ik weer ‘los’ ga met snoepen. :roll:

Ach en anders doe je een fruitdagje als je een je jezelf een dag te buiten gaat, toch?? :angel:

Gewoon beetje balansen :wink:

hmmm tiokoekjes :sick:



tis dat ik hier nu al een paar uur de heerlijke lucht opsnuif van draadjesvlees :drool: :drool: anders was ik gaan snelwandelen :angel:

In principe kan je alles eten, maar de goude regel is 1 pond vet is 3500 calorien. Dus als je iedere dag 500 cal teveel eet, kom je 1 pond aan. En Vice Versa. Als je iedere dag 500 calorien ONDER je normale intake zit, dan kan je 1 pond per week afvallen. OF…als je niet minder wilt/kunt eten, als je 500 calorien per dag meer verbrandt, heb je hetzelfde resultaat.

Dus…als je iedere dag je maximale calorien eet, en daar boven op 500cal snoept, dan moet je 500 cal verbranden om op gewicht te blijven, of 1000 calorien verbranden om een pond af te vallen.



Zo weet je in ieder geval dat je je niet hoeft te verhongeren, en dat 1 koekje of 3 chocolaatjes je gehele afval process niet hoeft te vernaggelen. :wink: