tas van mvm

ik wist helemaal niet dat je na 10 weken ook nog wat kreeg.

hier alleen startkadootjes gehad beide keren.

toen bij Yara heb ik na afloop niks gekregen en afgelopen keer heb ik in week 9 moeten stoppen helaas.

toen kreeg ik een bloemenbon thuis gestuurd, dat vond ik nog wel netjes.

Hier ook 10 weken meegedaan, ik kreeg de armband en ze zou een tas opsturen…nooit gehad…neem aan dat ie ook niet meer komt…

En ach daar doe ik het ook echt niet voor maar idd zoals gezegt zou een bedankje middels een simpel kaartje ook wel leuk zijn.



Desalniettemin zou ik het zo weer doen natuurlijk!

wat ik in hemelsnaam in dit gedeelte van het topic doe geen idee, maar ach, nu ik er toch ben kan ik net zo goed antwoord geven :mrgreen:



ik heb bij sophie, de mk vorig jaar en frutsel :**: alle drie de keren meegedaan, maar alle drie de keren zelfs geen welkomstcadeau gekregen :think: wist ook pas siinds kort dat je dat eigenlijk hoort te krijgen (met dank aan kim’s fotos op facebook :mrgreen: ).

bij sophie hele tijd meegedaan, bij de mk vorig jaar 4 weken, en bij frutsel nu 8 weken. Maar ook bij afmelden geen bloemenbon ofzo gekregen.

1 keer raden wat er hier vanmorgen bezorgd werd :lol:



Jawel de prachtige tas van mvm. Haha dana vind hem ook ook prachtig (en tja, cin je had gelijk, mij ga je er ook niet mee zien lopen)



Moet bij deze wel mijn woorden intrekken, want mvm heeft bij deze alsnog zijn afspraken nagekomen, welliswaar wat laat maar toch.



Hier zou alleen een kaartje ook voldoende geweest zijn hoor, gaat mij meer om de blijk van waardering dan om wat het precies is en eigenlijk vind ik dan ook ze gewoon iedereen een bedank kaartje zouden moeten sturen hoe lang of kort je ook meegedaan hebt, maar goed, dat is hun keuze op deze manier (zal wel zijn om te stimuleren zoveel mogelijk in te leveren). Los van alles zou ik een vlgd keer ook zoiezo weer meedoen, is een kleine moeite om zo andere te helpen toch?

cadeautjes bij afloop??? Hier niets gekregen hoor!

Vond het sowieso allemaal vreemd gaan.

Bij de intake kreeg ik wel een dvd met de ontwikkeling van een kindje (mooie beelden, maar niet echt vaak bekeken…) en een echo lijstje omdat ik me zo vroeg had opgegeven. En nog een tijdschrift geloof ik… Daarna ging die mevrouw weg en moest ik iedere week die flessen wegbrengen. Gewoon buiten op de stoep zetten en een lege krat mee terug nemen. Geen controle of ik die flessen wel echt had gebracht, geen telefoontje, kaartje oid. Bij de intake was een stopdatum afgesproken, toen ben ik ook gestopt en nooit meer wat gehoord…



Nee, ik zit ook echt niet op zo’n prachtige tas te wachten, maar een kaartje moet toch wel kunnen…

@Liesbeth wrote:

cadeautjes bij afloop??? Hier niets gekregen hoor!

Vond het sowieso allemaal vreemd gaan.

Bij de intake kreeg ik wel een dvd met de ontwikkeling van een kindje (mooie beelden, maar niet echt vaak bekeken…) en een echo lijstje omdat ik me zo vroeg had opgegeven. En nog een tijdschrift geloof ik… Daarna ging die mevrouw weg en moest ik iedere week die flessen wegbrengen. Gewoon buiten op de stoep zetten en een lege krat mee terug nemen. Geen controle of ik die flessen wel echt had gebracht, geen telefoontje, kaartje oid. Bij de intake was een stopdatum afgesproken, toen ben ik ook gestopt en nooit meer wat gehoord…



Nee, ik zit ook echt niet op zo’n prachtige tas te wachten, maar een kaartje moet toch wel kunnen…


Idem behalve de dvd kreeg ik een boek.