tas van mvm

Als je bij mvm meedoet krijg je na afloop, als je 10 keer hebt ingeleverd een leuke tas is me vertelt.



Nu heb ik half april voor het laatst ingeleverd en nog altijd geen tas ontvangen. Heb ze nu 2 keer gebeld en dan krijg ik te horen dat de computer uitrekend of ik er recht op heb.



De eerste weken heb ik anoniem ingeleverd bij de thuiszorg dus ik denk dat ze die keren niet meetellen. Maar ik heb nagetelt en heb (incl anoniem inleveren) 12 keer ingeleverd.



Nu vraag ik me af, is die tas de moeite om moeite voor te gaan doen? Of wat vinden jullie ervan die hem wel gekregen hebben?

Wil je de mijne hebben?? :wink: :mrgreen: :oops:



Is misschien een antwoord op een gedeelte van je vraag…

Tsja ik heb hem ook gekregen, zo’n paarse schoudertas.



Wat is de moeite waard, ik heb geen flauw idee (ik zelf zit over na te denken om hem weg te doen dus als iemand die graag wil hebben, pb maar).

@Kwakje wrote:

Tsja ik heb hem ook gekregen, zo’n paarse schoudertas.



Wat is de moeite waard, ik heb geen flauw idee (ik zelf zit over na te denken om hem weg te doen dus als iemand die graag wil hebben, pb maar).




Dat geldt dus ook voor mij… :lol:

ah, nou ja op zich is dat wel antwoord genoeg dan op mijn vraag. :wink:



al vind ik het wel jammer dat mvm hun afspraak niet nakomt, heb zelfs extra ingeleverd en nu doen ze net alsof dat nog niet goed genoeg was, voelt een beetje ondankbaar op een of andere manier :frowning: (los van die tas :wink: )

Ing, was dat het cadeautje “van mij” of is dit puur het cadeau dat je dan aan het einde krijgt? Duurde bij jou ook best lang voor je die kreeg toch :think: Volgens mij heb je hem idd net dan :lol:

@Kimmie1976 wrote:

Ing, was dat het cadeautje “van mij” of is dit puur het cadeau dat je dan aan het einde krijgt? Duurde bij jou ook best lang voor je die kreeg toch :think: Volgens mij heb je hem idd net dan :lol:




Ik heb 'm inderdaad net gekregen… heeft ook een paar weken geduurd. Was het cadeautje wat je krijgt als je 10 weken mee hebt gedaan en nog niet die van jou… die zal nog wel langer op zich laten wachten :stuck_out_tongue: .



Kim, jij krijgt 'm niet toch omdat je eerder stopt?? Wil je de mijne hebben? :angel:

Haha nee hoor dankjewel :lol: Ik hoef geen paarse schoudertas :angel:

Ik vind een paarse schoudertas heel leuk, maar niet met MvM erop. Dus ik heb hem weggemikt volgens mij :oops:

owwwwwww ik lees het al. Laat maar. We zijn hier ook grote opruiming aan het houden en net ook de tassencollectie doorgenomen en hoop weggegooid toen dacht ik, is het wel slim weer een tas erbij. Dacht dat het misschien een leuke strandtas zou zijn, maar zeker als er mvm op staat dan vind ik het ook niet zo.

Heb wel de armband en ketting van mvm, maar draag die ook amper eigenlijk.

Jammer zeg dat ze gwoon hun afspraak niet na komen…

Ik heb ook mee gedaan en als je dan idd 10 weken mee doet krijg je een kadootje nog, maar ik ook dus niks gekregen.

Ik vond het de moeite eigenlijk niet om te gaan ‘zeuren’ maar vond wel jammer dat ik er dus erna niks meer kreeg…

Hier bij allebei de kinderen meegedaan. Bij beiden niets gekregen. Bij de intake kon je aangeven wat je zou willen krijgen als bedankje. Bij Elin aangeven een bestekje. Elin is ruim 5 maanden, maar ook hier zijn de beloftes niet nagekomen.

Ik heb eigenlijk bij alle keren dat ik heb meegedaan de start cadeautjes gekregen en ook de eindcadeautjes of netjes een bloemenbon voor het helaas afmelden. Wel hebben ze 1 keer juist een cadeautje gestuurd als bedankje voor het 10 weken meedoen, terwijl ik me al had afgemeld in verband met een miskraam met 12 weken… En daar had ik dus ook een bloemenbon voor gekregen :roll: Dat was minder netjes, maar verder niks te zeuren en sowieso mogen ze die cadeautjes eigenlijk wel houden, daar doe ik niet voor mee :wink: De serviesjes zijn onwijs leuk en worden hier erg veel gebruikt hoor, daar niet van, maar toen ik eens zei “hou maar, ik heb er genoeg” zei ze dat ze ze moest geven en dat ik er anders een ander blij mee moest maken :lol: tsja, dan hou ik ze wel zelf :shifty:

Hier wel de startcadeautjes gekregen, maar bij de eerste zwangerschap na 7 weken meedoen geen bloemenbon bij de miskraam. En bij de tweede zwangerschap het echolijstje wat je zou krijgen na de 16e week ook niet gekregen. Toch jammer… maar ook niet achteraan gegaan ofzo, het is ook niet de reden waarom je mee doet natuurlijk. Maarja, wel jammer.

Ow meiden, maar ik doe het hier ook in de laatste plaats voor kadootjes hoor. Zou het zonder kadootjes ook direct gedaan hebben. Alles wat je kan doen om iemand te helpen is de moeite en meegenomen toch?



Maar ja, aangezien ze het toegezegt hadden en ik tassen altijd wel leuk vind, vroeg ik me gewoon af of het de moeite was en daarnaast vind ik het gewoon erg jammer dat toezeggingen niet nagekomen worden (meer principe kwestie dan he :wink: )

Haha Femmie, nee jij doet het voor de cadeautjes :naughty: :lol: :lol: Nee hoor en zo was mijn opmerking ook niet bedoeld hoor :-* Ik denk dat iedereen die meedoet, meedoet vanuit hulpvaardig oogpunt :thumbup:



Maar ik ben wel net als jij, principe is principe, dus toegezegd is nakomen! Maar denk dat je er in dit geval niet heel erg veel aan mist :lol: :-*

Uhm dames, ik heb de tas vandaag binnen gekregen :shifty:

Wil iemand hem hebben :angel: :lol:



Zoonlief is er blij mee hahaha!

Haha jij hem dus wel gehad, nou leuk iig dat zoonlief er blij mee is :lol:

Ja vandaag, stond er wel raar van te kijken haha!

Na dit topic had ik er niks van verwacht namelijk.



Zoonlief was er meteen vanalles in aan het doen :roll: :lol:

hihi ja dat is altijd leuk he, hier zitten ook de my little pony’s in een rieten mandje en de boekjes worden in een koffertje gedaan en de theemuts wordt hier gebruikt als vervoersmiddel voor de poppenwasspulletjes :lol: