tarot kaarten leggen op tv

Hoi



ik vroeg me af wat jullie vinden van de voorspellingen en het tarotkaartenleggen wat nu dagenlijks op tv is.



zelf sta ik wel open voor zulke dingen maar vraag me af in hieverre zoiets kan terwijl ze je niet zien :think:



zou zelf ook wel eens willen dat iemand zou kijken wat 2008 voort me zal brengen. maarja zoiets lijkt me niet te vertrouwen



ow denken jullie daar anders over :think: :smiley:

Ik heb hetzelfde als jij, ik zou ook wel een voorspelling willen, maar zéker niet bij dit programma.



Je moet eerst tiende beller worden en áls je er dan door komt wordt je wel zo ongelooflijk snel afgewimpeld dat het gewoon genant is. Één grote nepperij…

ik pb je even 8)



maarrrrr in de toekomst kijken kan niemand: de kansen en mogelijkheden liggen in het hier en nu en niet alleen bij jou maar ook je omgeving en situatie…, en daaruit komt je toekomst.

niks staat dus vast :wink:







wat ik van tv vind…ach ik moet vaak wel glimlachen, de ene na de andere open deur, mensen hebben zelf niet door hoeveel informatie ze geven waardoor de tv-mens terug koppelt en diegene aan de telefoon roept "najaaaahhh hoe weet jij dat :o " terwijl ze het net zelf op een andere manier gezegd hebben 8)



de utileg van de kaarten is erg kort en daardoor gaat er vaak veel informatie langsaf zeg maar…maar ja het is tv, het moet snel en het kost geld, en dan nog: mensen horen wat ze horen willen :wink:

precies wat guusje zegt , whahaha… is toch allemaal wassen neus…



Als je echt zoiets wilt laten doen , moet je het prive doen, bij iemand die je vertrouwt, maar die neutraal kan ‘lezen’ …

wat jullie dus zeggen heb ik dus ook.



de antwoorden zijn zo makkelijk die kunnen echtop iedereen van toepassing zijn. En inderdaad je wordt echt snel; afgewimpelt.



kwa toekomst kijktn weet ik dat dat onmogenlijk is.

Maarja vroeg me gewoon af in hoeverre je bepaalde dingen kan zien voelen voor 2008.



ben ook gewoon vreselijk nieuwsgierig en heb al genoeg achter de rug dat ik gewoon hoop dat 2008 eindelijk wat goeds zal brengen :oops:

ik kan wel 1 kaart trekken, en kijken of die positief is 8)

Ik geloof wel in kaarten leggen maar ik ben het idd met Guusje en mv2kids eens, je moet het prive laten doen. Dat op tv vind ik te kortzichtig en gaat toch alleen maar om dat mensen zoveel mogelijk bellen en smsen…

Ik ben er dus ook wel een voorstander van, geloof ook dat er dingen zijn die dmv kaarten oid te zien zijn.

Dit heb ik al jaren, dus lang voor mijn zwangerschap!



Nu wil het geval dat ik een leuk voorbeeld heb van tarotkaarten leggen.

We waren net 8 weken in verwachting, we wisten het zelf net een dag.

Wij hebben een italiaans kennis, hij was met z`n maten bij ons in het cafe.

Die maten kenden wij verder niet!

We hadden nog niemand verteld over onze zwangerschap, omdat we het zelf nog maar net wisten en het pas wilde vertellen, na de magisch grens.



Deze italianen legden kaarten uit en vertelden mijn partner over zijn lichamelijke klachten en de oorzaak ervan en het klopte, maar ook over onverwerkte gevoelens etc!

De kaarten die voor mij gelegd werden vertelden inderdaad dat ik zwanger was, Bambino, bambino zeiden ze :shock:

Dus als je gelooft en er open voor staat, dan is het leuk!



Maar dat op tv :snooty: