tapas restaurant

vraagje ik ga zondag met wat vriendinnen eten bij een tapasrestaurant nu ben ik natuurlijk als de dood dat ik iets verkeerd ga eten . Ik heb dit van hun site gehaald met wat dingen waar ik over twijfel of ik dat wel mag eten nu? weten jullie of ik dit nu allemaal mag hebben?

Salade van appel met lauwwarme geitenkaas omwikkeld met spek

Drie couscouspakketjes met komkommer, crème fraîche en bieslook

Lamsham met asperges, courgette met een mayonaise van rozemarijn

Dun gesneden rolletje van kip met pesto, en een zachte mosterdtruffeldressing

5.50

Kruidenroomkaas met noten, krokante aardappel en een paddestoelensalade

5.40

Taartje van tonijn, kappertjes, olijven en komkommer en tomatenmayonaise

7.25

vast bedankt…

Volgens mij mag je dit allemaal gewoon hebben. Alleen die tonijn als laatste, neem aan dat dat gebakken is ofzo?

Vraag me wel af nu ineens…geitenkaas? Heb ik van de week ook een paar happen op, niet eens bij nagedacht. Er stond carpaccio op de kaart, ben ik verzot op en dat mocht nu natuurlijk niet, dus ging ik voor een salade en daar zat geitenkaas bij. Ik heb het gewoon gegeten, maar vraag me nu wel af of dat wel had gemogen. Vond t niet eens lekker, dus veel heb ik niet op.

Ik denk ook dat alles mag. (dan neem ik ook aan de de tonijn gebakken ofzo is)

Volgens mij mag zo goed als iedere geitekaas in Nederland wel. In andere landen is het geloof ik wel anders…

Eet smakelijk!

Lamsham met asperges, courgette met een mayonaise van rozemarijn

Ik zou hierbij even vragen of het niet rauw is.
Lamsvlees wordt volgens mij altijd roze gegeten.
nu wordt ham wel gepekeld, maar ik ken lamsham niet, nog nooit van gehoord.
ik zou dit dus even vragen.

ja je mag daarvan gewoon alles eten, alleen idd even oppassen bij het lamsvlees of andere soorten vlees want die baklken ze vaak rose…

wij eten dat ook zo af en toe in een tappa’s restaurant en dat kan prima…

wat ik altijd doe als ik uit eten ben is vragen of het van gepasteuriseerde melk gemaakt is. Dit is bijna altijd zo, maar vraag het voor de zekerheid gewoon ff. En vragen of ze de salade extra goed willen wassen :wink:

hihi ik deed het van de week ook, bij een griekse salade, en ja die feta was lang houdbaar, dus ik zeg ow dan is het goed, maar mooi dat ie hem er voor de zekerheid uitgehouden had, want er was geen stukje feta te bekennen in mijn salade :lol:

Tja en die mayo he, daar ben ik ook nog niet uit. Voor jezelf voor thuis, de beceldressing mag je zeker weten gewoon, en is erg goed bij de friet :wink:

maar :drool: :drool: :drool: mag ik mee naar dat tapasrestaurant??? :drool: :drool: :drool:

hoi!

de tonijn is rauw maar het is verse tonijn dus dat mag je eten :thumbup:

ik ga heel vaak tapasjes eten bij restaurants, ik meld dan even aan de kok dat ik zwanger ben en ze passen het gewoon voor je aan.