Tante vergiftigt baby om aandacht

Tante vergiftigt baby om aandacht

AMSTERDAM - Een vrouw heeft haar nichtje van 14 maanden vergiftigd, omdat ze jaloers was op alle aandacht die de baby kreeg.









De 36-jarige Carine Garray uit het Belgische Blegny mengde zware medicijnen bij het melkpoeder dat ze aan de ouders van het meisje gaf.







Het kindje was de helft van een tweeling die na 28 weken prematuur op de wereld kwam. Enkel de kleine Alyssa bleef leven, meldt Het Laatste Nieuws. Het tengere meisje werd door de familie omringt met veel aandacht en zorg en daar werd tante Carine ziekelijk jaloers van. Ze pikte het niet dat het kleine meisje alle aandacht kreeg.







Coma







Toen het meisje de melk gedronken had, ging het mis waarna de ouders met spoed naar het ziekenhuis reden. De dokters zagen dat de baby half in coma was en konden met veel moeite het meisje helpen. Omdat het kind de melk van het ziekenhuis niet lustte, brachten de ouders melkpoeder van huis mee. Toen het meisje na het drinken van de melk verder achteruitging, ging er een lampje branden.







Tante Carine werd verdacht en na tien uur ondervraging bekende ze de misdaad. Ze had het gedaan omdat ze zich eraan stoorde dat alles in de familie om het meisje draaide. Ze is aangehouden wegens poging tot moord.

Hoe ziek ben je dan. Bah :evil: :evil: :twisted:

:twisted: :twisted: Dan spoor je echt niet :twisted:

Zelf moeder van een meisje dat met 28 weken geboren is…

En ik wordt hier zoooooooooooo woest van! :evil: :evil:



Dan spoor je toch niet? :wall: :wall: :wall: :wall:

Dan…



Nee ik ben maar ff stil :silenced:

Het is toch niet te geloven dat mensen tot zo iets in staat zijn. :evil: :evil:

wauw :shock:



:evil: :evil: hoe ziek moet je zijn om zoiets in je kop te halen :evil: :evil:





zulke dingen die lees ik … en maken mij zo intens verdrietig … :cry:

Wat een zieke mensen op deze wereld zeg… bahbah

echt helemaal in :shock:



het zal je maar gebeuren zo dichtbij.

wat een ziekelijk mens!!

Zo absurd, dat je het bijna niet eens geloofd. :shock:

Zo’n iemand moeten ze opsluiten en de sleutel weg gooien :evil:

:shock: :shock: :shock:

:shock: :shock:

Hoe gek kun je zijn