Wie heeft hem? Is het wat? Hier altijd drama met haren kammen. Anti-klit helpt echt niet… altijd huilen en de haren/hoofdhuid van ons meisje is zeer gevoelig en ze heeft ook nog een hele lage pijngrens, dus een goede borstel is toch wel erg fijn
Ik heb hem en het is die 17 euro niet waard, het is nog steeds een hel om haar haren te kammen. Het ding ziet er leuk maar, maar bij ons werkt ie voor geen meter.
Heb van een kapster gehoord dat je een borstel met varkenshaar moet kopen (waar weet ik niet) dat die het beste werken.
Succes ermee, weet wat voor een ellende het is, hier net zo`n meisje!
Hier hebben we ook de tangle teezer en mijn dochter vindt hem wel prettig. Zij zegt dat het minder pijn doet.
Mijn dochter heeft een enorme bos met krullen, en ook nog lang haar.
Het kammen was hier ook elke keer een drama, dus uiteindelijk de Tangel teezer gekocht en mag mijn dochter absoluut niet meer met de andere borstel kammen. Echt ontzettend fijn, je kamt gewoon echt door de klitten heen ipv dat je met de borstel in de klitten blijft hangen en haren eruit trekt. Ik kam ook niet meer met een normale borstel sinds we de tangle teezer in huis hebben, ik heb een gevoelige hoofdhuid en elke borstel was gevoelig op mijn hoofd, maar deze voelt ook erg prettig aan op je hoofdhuid.
jaren gebruikt met heel veel plezier, tot dochter op een dag zei: doe de gewone borstel nu maar hoor mama, dus sinds een paar maanden mag de gewone borstel weel (ze is nu bijna 8) maar voorheen nam ze hewm zelfs mee bij een nachtje logeren die tangle teezer
mijn meiden willen niet anders als met de tangle teezer. Vind het de investering zeker wel waard. Ik kam veel makkelijker door het haar heen en hun haar is minder beschadigd. Alle andere borstels zijn bij ons de deur uit en inmiddels zijn alle vriendinnetjes ook aan de tangle teezer :thumbup:
hmm we gaan het gewoon proberen dus. Is het niks dan is het jammer van het geld…
ben benieuwd!
Hier wil mevrouw niks anders meer dan de tangle teezer, ideaal ding!
Volgens mij heb ik er geen € 17,- voor betaald trouwens :think:
Eerder € 12,- / € 14,- ofzo.
@mayo28 wrote:
Hier wil mevrouw niks anders meer dan de tangle teezer, ideaal ding!
Volgens mij heb ik er geen € 17,- voor betaald trouwens :think:
Eerder € 12,- / € 14,- ofzo.
je hebt ze in 2 maten
Ik heb een Tangle Tamer, dat werkt hetzelfde, alleen dan wel met een handvat, vond ik handiger. Besteld in de UK, kostte me 9,50 incl verzenden
Grappig, ik zat na het lezen van dit topic net te overwegen om toch maar zo’n ding aan te schaffen aangezien dochterlief het laatst toen ze ziek was gepresteerd heeft om haar haren dusdanig in de knoop te krijgen dat het een hele dag, liters antiklitspullen en de nodige tranen gekost heeft om het weer goed te krijgen. Mede met dank aan mijn moeder, wij waren al bijna zover dat we afknippen als enige optie zagen, het was helemaal rasta maar zij is terwijl ik aan het werk was aan het borstelen gegaan (met de nodige chipjes en chocolaatjes om het nog een beetje dragelijk te houden)
…kwam m’n moeder er vanmiddag mee aan, haar kapster had hem aangeraden en zij hadden hem in de winkel dus scheelt ook weer verzendkosten.
Ik ben benieuwd, ze is nu logeren bij opa en oma en zouden hem meteen uitproberen
Hier ook een succes.
Ze hebben hem zelf uitgekozen in de winkel.
Gr
Isle
Ik had er nog nooit van gehoord!
Hier gelukkig niet nodig, ik gebruik mijn cremespoeling in mijn dochters haar.
Ideaal!
wij zijn er inderdaad blij mee! hij werkt echt beter dan onze ‘oude’ borstel!!