Tangle teezer

Bij alle drogisten/DA’s en kruidvat geen Tangle teezer te vinden, en graag zou ik er 1 willen uitproberen voor mijn meisje met een enorme bos krullen.

Is er iemand die zijn Tangle teezer kan missen ?

Bijous verkoopt de kapper ze, heb je dat al geprobeerd?

Gewoon bij de kapsalon. Als ze de borstel niet op voorraad hebben, kunnen ze hem vast wel bestellen.

Ik heb het bij een winkel voor kappersbenodigdheden gehaald. Je kunt ze ook via internet bestellen.

bij de kapper inderdaad…



die van mij gaat niet weg, Isa wil niet anders meer 8)

Ik ga hier eens wat kapperszaken af… Via internet weet ik, maar wilde juist de verzendkosten besparen :wink:

Hier ook via de kapper. Heb er wel 1, maar die gaat hier echt niet de deur uit. Wij, en vooral Lienke, zijn er reuzeblij mee. Wel een aanrader hoor :thumbup:

@romata wrote:

Ik ga hier eens wat kapperszaken af… Via internet weet ik, maar wilde juist de verzendkosten besparen :wink:




Maar als je hem van iemand van hier overneemt heb je toch nog steeds de verzendkosten? :think: Hij past echt niet door de brievenbus, dus de verzendkosten zijn dan 6,75 euro terwijl veel webshops hem voor 4,95 euro verzenden.

Hier ook een tangle teezer in huis (via internet besteld), ding is inmiddels al zo onmisbaar geworden dat hij zijn geld al dubbel en dwars waard heeft opgebracht. 8)