Tandjes worden geel door antibiotica....

Rhodé heeft vorige week voor de zoveelste keer een blaasontsteking te pakken gehad, en dus ook weer een kuurtje gekregen.

Nu is ze klaar met de kuur, en heeft ze ‘opeens’ best gele tanden :cry: Ik weet dat het kan door antibiotica, maar het ziet er gewoon niet uit…

Weet iemand hoe dit verder gaat verlopen? Worden ze nog geler, of vervaagd het? Nu lijkt het net of ik nooit haar tandjes poets…

Yeline heeft in haar hele leventje al 10 antibiotica kuren gehad helaas :cry: maar ze heeft nog geen last van gele tandjes eigenlijk. Zou niet weten hoe het verder verloopt, hoop dat het wel minder voor je meisje wordt.

Misch heeft 1,5 jaar lang preventief antibiotica moeten slikken. Hij heeft wel iets gele tanden, maar niet extreem gelukkig.

Maar met poetsen veranderd daar niets aan, merk ik.

Ikzelf heb vroeger heel veel antibiotica gehad en daardoor is mijn gebit nog steeds slecht. Ik hoop dat de antibiotica s van tegenwoordig minder agressief zijn dan die van ‘vroeger’. Want het tast serieus tanden aan.

Natuurlijk hoop ik van harte dat jullie kindjes later niet zoveel last krijgen als ik heb.

dat gaat er vanzelf vanaf hoor , alissa had het ook na de kuur en een weekje goed poetsen was het weg , alls je de kuur al niet meer gebruikt dan slijt het vanzelf weg :thumbup:

ook moet je opletten want door antibiotica hebben ze meer kans op spruw, dus ja van antibiotica kan je spruw krijgen , dat had mijn dochter gekregen na ene kuur en dat vertelde de dokter mij toen dat het daar door kwam

@pegje wrote:

dat gaat er vanzelf vanaf hoor , alissa had het ook na de kuur en een weekje goed poetsen was het weg , alls je de kuur al niet meer gebruikt dan slijt het vanzelf weg :thumbup:

Kijk…dat doet me goed :wink: Vind het zo lelijk staan :shifty: Klinkt misschien stom, maar het ziet er zo onverzorgd uit!

Ik hoop echt dat het hier ook slijt!

inderdaad, goed poetsen en na een week of wat is het weg :thumbup:

liefs van rose :-*