Tandjes?? Update: Foto geplaatst!

Wat betekend het als een baby van 5 maanden flink op de speen/vingers bijt? Ze heeft ook een dunne ontlastig!



In de zomer toen ze steeds verhoging had, dacht ik gelijk aan tandjes maar bleek loos alarm te zijn! Nu wil ik niet gelijk weer denken aan opkomende tandjes omdat ik niks op haar tandvlees zie en schoonmoeder kon het wel voelen…



Wat jullie? :think: :slight_smile:

Hmm… Niemand? :? Wel 37 keer bekeken!

@Mariiyelle wrote:

Hmm… Niemand? :? Wel 37 keer bekeken!


Tussen 10 voor 12 s’nachts en de vroege ochtend zou het zomaar kunnen dat niet iedereen nog even gaat typen ja :wink:



Maar het kunnen best tandjes zijn hoor, baby’s gaan vaak ‘kluiven’ als de tandjes er aan komen en de zure luiers heb ik hier ook bij beiden gehad.

Heeft Katie ook rode wangetjes?

Kijk ook of je een bijtring aan kunt schaffen, je hebt ze met een koelring er aan, veel baby’s vinden dat erg lekker :slight_smile:

Nee dat dacht ik al! :slight_smile:



Ik ga straks (moet toch luiers halen) gelijk bijtringen kopen. Ze heeft geen rode wangetjes gehad, dat zou per kind ook wel verschillen denk ik…



Bedankt :mrgreen:

Hier begon het kluiven en bijten met 4 of 5 maanden al en de tandjes zijn nu net 2 weken geleden doorgekomen. Ze vond het blijkbaar geweldig om op te gaan bijten zonder dat de tandjes eraan komen.



Maar als je schoonmoeder zegt dat ze het voelt zitten kan het best zijn dat de tandjes eraan komen. Misschien kun je voor de zekerheid alvast van die druppels kopen voor als ze wel doorkomen en ze last krijgt.

Slecht slapen, rode wangen, stink (dunne) poep, flink knauwen, kwijlen kunnen allemaal tekenen zijn van tandjes!

Helaas geeft het allemaal geen garantie haha.

Sommige kids, tja die hebben ze gewoon ineens.



Bij Yari was het zo vervelend, totdat ik Dentinox erop smeerde. :thumbup:



Hier zijn dus 2 tandjes door, en de hoektanden boven zitten nog steeds flink te duwen :shifty:

Vandaag ben ik tot de ondekking gekomen dat 2 tandjes erdoorheen komen. er zit wit op haar tandvlees! :slight_smile:



Ze heeft er nu vrijwel weinig last van. Zo nu en dan bijt ze af en toe nog flink op de speen/vingers.



Ook heeft ze gele dunnen ontlasting gehad maar rode wangetjes weer niet! Verschilt ook per kind… :mrgreen:





Ik had graag foto van willen maken maar madam vertikt het doormiddel van haar tong die ze uitsteekt :lol:





En toch doormiddel van laten lachen is het me wel gelukt!

Foto:

dat zijn duidelijk 2 prachtige tandjes die doorkomen!!!

:mrgreen:

:mrgreen:

Wow mooi hoor!!!

Duidelijk tandjes!

Thanks Meg! :wink:

haha nu geen tongetje naar buiten, die je vinger wegduwt? :wink:

Maarre dat zijn indd overduidelijk 2 mooie tandjes :mrgreen:

@Cin. wrote:

haha nu geen tongetje naar buiten, die je vinger wegduwt? :wink:

Maarre dat zijn indd overduidelijk 2 mooie tandjes :mrgreen:


Nee haha, heb der aan het lachen gemaakt waaruit ze het wel toe liet. En dan ff snel kiekjes maken! :lol:

jaaaa tandjes!!! :dance: