tandjes doorkomen andere volgorde?

Hoi allemaal,



Heeft er iemand ervaring met het doorkomen van tanden in andere volgorde? L.ucy heeft onder aan allebei de schuin-voor-zijkanten verdikt tandvlees, kwijlt sinds gisteren helemaal enorm en kluift extra op handjes. Dacht misschien dat het door die dikke plekken kwam, ik voel geen puntjes ofzo, maar tis dus verdikt en ietwat lichter van kleur, echt zo groot als 1 tandje en aan beide zijden op zelfde plek en ziet er hetzelfde uit. Niet als spruw . Ik kan wel afwachten en dan zie ik het vanzelf, maar was benieuwd of het iemand bekend voorkomt :slight_smile: .



Groetjes!

Jill had dat ook, bij haar bovenste hoektanden. Alleen tegen mijn verwachting in kwam opeens de eerste ondertand door (28 nov), en 2 weken later opeens de 2e… dus zegt nog niets hoor, kan nog wel heel lang duren voordat ze doorkomen. Is niet te hopen voor je meissie, hoop dat ze er doorheen komt zonder al te veel last! :hug:

ja hoor Femke kreeg met 9 mnd pas haar eerste tandje en dit waren de boventanden, en de ondertanden voor zijn er als laatste gekomen…

Ja het kan! Mijn moeder vertelde dat ik eerst de bovenste tanden kreeg en dan de rest. :mrgreen:



Mijn zoontje is nu bijna 6 maanden en hij kwijlt ook veel en kluift ook veel op zijn handjes en alles wat hard is. Maar dit doet hij eigelijk al 2 maanden lang en ik zie nog geen tandjes! Zijn tandvlees is ook dik en licht van kleur. :roll:

Mijn dochter heeft keurig eerst haar 2 onder voortandjes gekregen en toen… de tanden naast de voortanden boven. Ze is nu al een maand of 3 goofy :inlove: en nog geen zich op de voortanden hoor. Dus de volgorde hoeft niet precies zo te zijn als de boekjes het schrijven.

Bij Indy is dat ook al 1,5 maand zo, dr kaakje is dik en wit en je voelt echt een randje met een puntje eraan, onder het vel als je erover heen gaat. Het zijn ook de 2 hoektandjes onderin.



Het Cb heeft ook gekeken en die zeiden ook tandjes, maar doorkomen ho maar :hand: .



Indy bijt ook heel veel en kwijlt erg en heeft continu rode wangen, ben erg benieuwd wanneer ze nu toch echt doorkomen.