Tandenpoetsen

Ik kan de binnenkant van mijn tanden nog steeds niet poetsen. De misselijkheid is weg, maar zodra mijn tandenborstel de binnenkant van mijn tanden moet poetsen, gaat het mis. Begint m’n maag te draaien (of deze nou vol of leeg is) en dan ga ik over m’n nek.

Ik poetst niet electrisch en heb een tandenborstel met kleine kop gekocht. Wanneer ik aan de buitenkant poets, zijn er geen problemen.

Ik weet niet meer wat ik nu nog meer kan doen. Jullie nog tips?

Ik herken het erg. Bij de zwangerschappen van mijn jongens had ik dat ook vreselijk. Ik spoelde dan ook nog maar met mondwater om die binnenkant en achterin toch ook wat mee te geven.

Ik heb bij mijn jongste gedurende haar hele zwangerschap (helaas maar 28 weken totaal) niet kunnen poetsen, anders gooide ik alles wat ik die dag had gegeten (en dat was al bitter weinig) er weer zo uit!

Volgend mijn tandarts géén probleem, mondwater was een optie, alleen werd ik ook daar verschrikkelijk misselijk van.

Ik heb helaas een paar keer in de tandarts stoel gelegen ook weer tijdens en na haar zwangerschap, echter: bij mijn zoon kon ik wel gewoon 2 maal daags poetsen en ook daar heb ik gebitsproblemen gekregen in de zwangerschap, t schijnt met kal te maken te hebben!

MAar je kan dus, behalve dat ik heel goed snap dat het vreselijk voelt niet te kunnen poetsen, prima die tijd zonder

ik heb precies hetzelfde, tandenpoetsen gaat nu prima, maar de binnenkant van mn achterste kiezen staat garant voor :sick:

Ik poets wat goed gaat, en daarna spoel ik goed met mondwater. Ook flos ik dagelijks.

Oh ik heb dat bij beide zwangerschappen gehad. Dus 2 keer een paar maanden slecht gepoetst. Volgens de tandarts was dat gelukkig niet te merken. Dus niet te veel zorgen maken dames.

Ook ik heb hier nu weer last van, ik ga nog net niet over mijn nek maar sta wel te kokhalzen, ik spoel nog maar even na met listerine en gebruik ook flos. Het is niet anders…

heb er ook last van :smiley:

ook kokhalsen. hou het gelukkig wel binnen.

poets nu s’morgens voor het eten… anders komt dat er wel uit…