Tandenleed?

Imke is nu al weken achter elkaar anders dan anders, ze is veel rustiger en speelt wel, maar niet zoals ze eerst deed. Ze kijkt nu veel liever tv en komt lekker bij je zitten. Ze heeft dagen dat ze heel veel slaapt en dat zegt ze ook dat ze wil slapen. Ze is aan de lopende band verkouden (lees: snotneuzen) en hoest veel, met name 's nachts. regelmatig zo erg dat ze er van moet overgeven.

Zo eens in de week heeft ze ineens vanuit het niets koorts, vanmiddag toen ik haar uit bed haalde had ze 39.7. Ze is nu wel erg hangeriger enzo, maar dat vind ik niet gek. De dag erop gaat het weer goed en heeft ze nergens meer last van.

Ik maak me er niet zo erg zorgen om, want ze eet wel goed op een paar dagen na en drinken doet ze ook. Op het kdv doet ze ook goed mee.

Nu vraag ik me af, toen wij begin januari bij de tandarts waren kwam er 1 kies van de laatste 4 door. Nu zijn er in alle hoeken puntjes te zien. Zou het kunnen dat dit allemaal met het doorkomen van die kiezen te maken heeft? Herkent iemand dit? Hoe waren jullie kinderen toen de laatste kiezen nog door moesten komen?

sara sliep slecht en at ook heel slecht. Deed haar zeer denk ik :? Ik heb haar toen veel koud drinken en zacht eten gegeven (veel yoghurt, pasta dat soort dingen) en dat hielp wel. Zodra de laatste kiezen door waren, was dit ook klaar.

Sterkte ermee :-*

hier ook een peuter met weinig eetlust, hoestbuien, en kwijlplekken. Ongetwijfeld kiezen. De ene dag is het een zielig popje en de andere dag is ze weer helemaal fit. Vanmiddag een paracetamolletje gegeven, dat hielp erg goed. Ik mag hopen dat deze kiezen snel door zijn.