tandenknarsen

Sinds een tijdje zit ons oudste ventje heel vaak met zijn tanden (kiezen?) te knarsen.

Naast dat ik het een akelig geluid vind, denk ik ook niet dat het goed voor zijn gebit is.

Maar ja, ik kan 1000x zeggen: niet met de tandjes knarsen… hij doet het toch (soms volgens mij ook gewoon onbewust, maar soms kijkt ie ons eerst uitdagend aan om vervolgens te knarsen).

Zou dit ook kunnen komen omdat er kiezen doorkomen?

(hij kwijlt op het moment ook erg veel, rode wangen en al een paar keer flinke koorts gehad, terwijl hij de afgelopen 2 jaar echt nog nooit ziek is geweest!)

Volgens mij kan je het bijna niet voorkomen…Toevallig was ik gisteren avond Verôn zijn kamer even aan het opruimen toen hij sliep en deed hij dat in zijn slaap ik kreeg er gewoon kippevel van brrrr

Ja nou, mijn oudste doet dat dus ook erg in zijn slaap. Niet als hij wakker is, maar als hij diep slaapt. Kippevel gewoon.

Indy knarst ook heel erg in haar slaap. Ik vind het echt een afschuwelijk geluid, kippenvel over mijn hele lijf. Gelukkig hoor ik het alleen als we in de tent liggen en dat is maar 2 weken per jaar :wink:

Maar wel vervelend. Hopelijk is het een fase van hem.