Tandenknarsen

Ik word er echt helemaal akelig van hier, Jim loopt continu te tandenknarsen :silenced: zelfs onder het brabbelen krijgt hij het nog voor elkaar… kan dat verder nog kwaad? Ik weet dat het voor mensen die ouder zijn niet zo goed is toch?

Eva heeft het ook gedaan en Christan doet het nu ook. Mijn ervaring is dat het een kortdurende fase is.

Lekker irritant soms he :stuck_out_tongue:

Jasmijn ook zo nu en dan. Brrr…kippenvel. Gaat vanzelf wel weer over denk ik. Weet eigenlijk niet of het erg schadelijk is. Wel als ze het heel lang blijven doen denk ik.

Nou dan hoop ik dat ie er heel gauw mee stopt loop de hele dag met kippenvel rond hier, ik vind dat echt zo’n akelig geluid!

Ja, idd daar krijg je kippenvel van!



Florens heeft ook wel van die buien. Gelukkig is het als hij het nu doet niet meer heel de dag of langer. Bij Florens moest kon ik er beter niets van zeggen, want dan vond hij het alleen maar leuk.

Bas heeft het gedaan rond de 8 maanden een maand lang, heel erg irritant. Er kwamen bij Bas in een keer 6 tanden erg vlak na elkaar door en dat moest even uitgeprobeerd worden denk ik? :roll:

Na die maand heeft hij het ook niet meer gedaan.

Hey Suus,



Isabel heeft dat ook heel erg gedaan!!! Naar he!!

Heb het toen dus nagevraagd bij de tandarts en zijn zoon had het vroeger ook heel erg gedaan. Het kan gelukkig geen kwaad, maar irritant is het zeker!

Maaike doet het ook al vanaf dat ze tanden heeft. Ik probeer er maar zo weinig mogelijk aandacht aan te bestreden want als ik zeg dat ze het niet moet doen doet ze het juist wel :roll: .

Ik doe het zelf trouwens ook nog steeds (in mijn slaap dus ik weet zelf niet hoe ik het doe) maar je tanden gaan er wel aan hoor!

Maar je kunt er niet zoveel aan doen. Je hebt er gebitjes voor die je dan 's nachts in kan doen over je tanden heen (net als die fluorbakjes weet je nog :wink: ). Maar ja zie je het al voor je zo’n kleintje met zo’n bitje :mrgreen: niet dus :slight_smile: .

We moeten maar hopen dat ze het niet hun hele leven blijven doen hè…