tandenbleken

Iemand ervaring hiermee?



Mijn snijtanden zijn behoorlijk geel dus die zou ik eigenlijk wel graag laten bleken. De rest niet.

ik heb voor 6 jaar gelden mijn tanden laten bleken. ik heb een bleekset bij de tandarts gekocht. ik had geluk want toen werd een gedeelte ervan nog vergoed. ze hebben een gebitsafdruk gemaakt en dan kan ik thuis met bleekpasta mijn tanden bleken. het ‘gebit’ heb ik nog steeds en als ik mijn tanden weer wat wil bleken kan ik zo bij de tandarts wat bleekgel bestellen.



of je alleen je snijtanden kan bleken weet ik, vraag het eens bij je tandarts.

Met de bleeklepels van de tandarts bleek je je hele gebit ( of alleen boven-onderkaak ) althans dat is gangbaar, je zou ook alleen bleekspul in het bitje voor de snijtanden kunnen doen denk ik. Alleen bleek je dan denk ik toch je tanden ernaast ook wel mee, lol, ik heb dat bij ons nog nooit gezien dat ze enkele tanden via de bleeklepel bleken, zal eens navraag doen morgen als ik er aan denk.



Alleen je snijtanden laten bleken zou je kunnen doen dmv bleken via de laser, alleen niet iedere tandarts heeft een bleeklaser.

Ik heb mijn hoektanden laten bleken via de tandarts. Hij heeft een gebitsafdruk gemaakt en daar is een plastic gebitje uitgekomen precies op maat. De hoektanden hadden extra ruimte in het gebitje, op die manier kon er een substantie in gedaan worden. Dat gebitje moest, geloof ik, elke dag een kwartiertje in.

Het heeft een mooi resultaat gegeven!



Mijn behandeling werd niet vergoed geloof ik. Ik denk dat ik rond de 60-80 euro kwijt was.