Hallo!
Ik heb misschien een vreemde vraag maar ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.
Sinds deze week zijn m’n vriend en ik aan het proberen om zwanger te raken. Ik zit nu in m’n vruchtbare periode.
Nu is het zo dat ik bezig ben met het bleken van m’n tanden met zo’n thuiskitje. Ik denk dat ik nog ongeveer twee weken moet bleken en dan is het klaar. Ik weet alleen niet of dit kwaad kan voor een eventuele zwangerschap. In de gebruiksaanwijzing staat wel dat gebruik wordt afgeraden bij een zwangerschap maar ik weet pas over twee weken of ik zwanger ben natuurlijk. Ik kan natuurlijk ook gewoon stoppen maar als ik wel zwanger blijk te zijn kan ik dat spul 9 maanden niet gebruiken en dat is een beetje zonde van het geld.
Kan ik deze twee weken nog gewoon m’n tanden bleken of is het verstandiger om te stoppen? Ik heb weleens gehoord dat in de eerste twee weken, als je nog niet weet of je zwanger bent, zulke dingen geen kwaad kunnen voor het vruchtje. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Als het in de eerste twee weken van je zwangerschap al kwaad kan stop ik er natuurlijk meteen mee.
Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes van Stillewens
ik denk dat het weinig kwaad kan… maar zeker weten doe ik het niet
de eerste weken van d ezwangerschap kan het geen kwaad dacht ik omdat het vruchtje nog niet echt in contact staat met d emoeder dat is volgens mij met een week of 4 toch??.. meen ik ooit es ergens gelezen te hebben…
liefs miranda :vlinder:
Ik dacht dat ik dat ook weleens gelezen had inderdaad.
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik het dan maar gewoon blijf gebruiken.
Groetjes