Hai,
Ik ga strax om 13.50 uur, voor het eerst in 2,5 jaar, weer naar de tandarts…
En ik doe het in mijn broek… :oops:
Mijn vorige was echt een beul, ben daar zo bang van geworden.
Maar goed, nu mega kiespijn, dus ik moet wel.
Denken jullie even aan me, a.j.b.??? :mrgreen:
ik zal voor je duimen dat het meevalt
:hug: :hug: Je kan t Brenda!! :hug: :hug:
Bren ik ben 8 jaar niet bij de tandarts geweest, mijn vorige was ook een beul.
In 2008 met spoed een kies laten trekken en toen weer anderhalf jaar gewacht om te gaan.
( ging ook alleen maar omdat ik weer kiespijn had)
Weer kies getrokken en in april ga ik weer naar de tandarts.
We gaan nu rustig aan alles doen wat moet gebeuren.
Ik heb nu een tandarts die me vertrouwen geeft, alles goed verdoofd en vriendelijk is, tegelijkertijd is ze ook wel streng :mrgreen:
Ze heeft gezegd, je komt naar je afspraken en anders heb je het bij mij verprutst
Succes!
hoi Ik was 10 jaar niet bij de tandarts geweest en de eerste keer dat ik weer ging lag ik echt jankend in de stoel. Gelukkig moest er veel aan mijn gebit gebeuren en moest ik dus om de 3 weken daar heen. Nu is mijn gebit weer supermooi en ik heb een van de liefste tandartsen getroffen die er maar is. Helaas gaat ze nu weg en moet ik bij een andere in dezelfde praktijk maar ze zijn allmeaal erg lief.
Dus veel sterkte en het komt allemaal goed. :hug:
Ik hoop, eerlijk gezegd, dat hij vanmiddag in ieder geval die ene kies eruit haalt…
En dan de rest in de revisie…
Thanx voor alle opbeurende woorden meiden!!!
@Bren1970 wrote:
Ik hoop, eerlijk gezegd, dat hij vanmiddag in ieder geval die ene kies eruit haalt…
En dan de rest in de revisie…
Thanx voor alle opbeurende woorden meiden!!!
Ken jezelf en maak gelijk een vervolgafspraak
Inderdaad Jose, meteen weer een afspraak maken als ga je niet meer.
Ik was 4 jaar niet geweest en nu weer netjes 1 tot 2 keer per jaar.
Oh als het goed is lig je nu in de stoel, ik hoop dat het meeviel!!
is het meegevallen? :hug:
Het ging…