tand ingeslikt ? wanneer komt hij eruit ?

na dagen van wiebelen kwam vorige week dinsdag onze zoon zijn eerste melktand eruit, maar door de schrik heeft hij hem ingeslikt.



Nu hecht ik nogal waarde aan mijlpalen, dus ik wil die tand terug . :lol:

en iedere keer als hij ontlasting had ging ik op speurtocht, maar nu heb ik hem nog steeds niet terug.



hoe lang duurt het voor die tand er weer uit komt ? :eh: :oops:

:think:





Ik zou zo zeggen : volgens mij heb je niet goed gespeurd, want als hij er na een week nog niet is zou hij wel een hele trage spijsvertering hebben… :oops: :oops: :oops:

:lol:



Het is nu bijna een week later, dat poept hij denk ik niet meer uit toch, zo veel later?

dat vrees ik dus ook…



nu verteert hij heel slecht hoor, want vrijdag had hij dingen bij zijn ontlasting die we maandag of dinsdag gegeten hebben



oh ik vind het zo erg he, zijn eerste tandje…

Na 1 week nog… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar goed, jammer dat je em gemist hebt… :hug:

Hier gebeurde dat ook, maar een melktandje lost vrijwel geheel op dus die vind je niet meer terug.



Mijn zoontje was bang dat zijn tandje hem in zijn billen zou gaan bijten als hij er uit zou komen :mrgreen:



Hier komt de tandenfee, dus we hebben maar even een briefje voor haar neergelegd met een tekening van de tand :wink:

@juulke wrote:

H



Hier komt de tandenfee, dus we hebben maar even een briefje voor haar neergelegd met een tekening van de tand :wink:




Ach wat schattig - een tekening van de tand.



Ik denk ook niet dat je die ooit nog terug gaat vinden en na zo lang nog en zo klein en al die maagsappen enzo.



Hier de eerste tand bij oma eruit gefloept en jaja die zit nu in een potje.



Maar ach ingeslikt en je moeder een week je poep doorzoeken is ook een leuk verhaal :mrgreen: Op naar nummer 2.