tampon

jaja… meneer is leergierig… zegt heel veel woordjes na. Naast fckerdefck in de auto :oops: :oops: :oops: sorry, woon in de randstad,

liept tie de badkamer in en zag wat leuke kruisraketjes liggen. Dus ik roep, ja, dat heet Tampon… meneer: dampom wahahaha. ok… dus hij loopt vrolijk door het huis met twee tampons in elke hand heen en weer te schudden…

Pak ik ze maar even af he… boooosss dat ie werd en heel zielig huilen dahampom da…ha…snik…pom…

waahhh, hahaha…

vooral mijn zusje kan er wat van: vieze woordjes leren: piemel is bijv. piebel, hihi…

hihih…leuk is dat!

Toen ik klein was ontdekte ik ook tampons in de badkamer…ik vroeg aan mijn moeder :“wat zijn dat…? batterijen??” Ja, zei mijn moeder (opgelucht dat ik zelf al een leuke verklaring had gevonden… :wink: ) dat zijn batterijen! :lol: vind het nog steeds een lief verhaal…zo lekker onschuldig he?

Liefs ingrid

:mrgreen:

Sebastiaan was laatst ook met mijn tampons aan het strooien. Dus ik loop er naar toe met het doosje waar ze in horen en zeg: Doe de tampons maar in mama’s doosje… :mrgreen:

Groetjes,

Heleen

hahahahaha

ja, zo lekker onschuldig nog allemaal, hihi

Mijn nichtje heeft het gepresteerd toen ze 4 was om in een restaurant aan de ober te vertellen dat tante Lien ook touwtje in de kont had :oops: :mrgreen:. Die ober wist ook niet wat hij terug moest zeggen.

En dat meisje maar herhalen: echt waar toch mama? Echt waar hoor. :mrgreen:

Kortom noooooit met kleine kinderen in bad gaan als je ongesteld bent :mrgreen: .

Dus Snoesje ik ben benieuwd wanneer hij er op terug komt :wink: :mrgreen: .

:lol: :lol: Oh wat een heerlijke verhalen. Die maken mijn hele dag goed :mrgreen:

hahhahaa, lachen dat verhaal… ja, kinderen zijn zoooo eeerlijk!!!

zeker nu ze zoveel napraten, is het leuk om ze nieuwe woordjes te leren… haha…

maar daarnaast, ja, als ze vragen wat het is, ga ik ook niet een andere naam voor zo’n ding verzinnen. Zolang ze nog niet vragen waaaar het voor is :mrgreen: