Tablet PC

Maar dan kun je net zo goed een netbook of laptop nemen toch?

Precies daarom zei ik ook in mijn eerste post dat iemand heel goed moet nadenken waar je hem precies voor wilt gebruiken :smiley:

Voor internet, spelletjes, foto’s opslaan is het prima, maar ik kan mijn laptop echt nog niet missen als het op serieus tekstverwerking aankomt :slight_smile:



Maar het is en blijft een leuk ding, zeker voor onderweg of ergens mee naar toe te nemen, dan is het wel weer makkelijker dan een laptop.

@Wijnanda wrote:

Heeft iemand ervaring met een tablet PC? Ik vind ze wel erg interessant en zit erover te denken om er 1 aan te schaffen. Het zou dan zijn om te Internetten (surfen), e-mailen, een spelletje mee te spelen, af en toe in Word of Excel iets doen/maken en wie weet dat ik hem ook als e-reader ga gebruiken.



Het lijkt mij heel handig voor in de trein. Ik zit toch iedere dag een uur in de trein en ben 2 uur aan het reizen naar het werk (heen en terug bij elkaar opgeteld).



Nu vind ik de I-pad en de Galaxy erg mooi, maar ook erg prijzig. Ik heb zitten surfen en kom dan ook de Archos 70 tegen. Die is een stuk voordeliger, maar heb ik daar dan ook wel iets voor? Weet iemand dit?



Ik hoor graag ervaringen in het algemeen en de voor- en nadelen die jullie ervaren.




ik dacht dat je er geen word en excel op kon installeren… maar misschien is dat al weer achterhaald…

ik ben voor de zaak op zoek naar laptops / tablets en heb inderdaad wat vragen en bedenkingen.

Lees hier al veel info maar toch nog even het volgende:



Ik zoek een tablet pc met een wifi (hebben ze allemaal toch?) zodat als ik de zaak of huis binnenloop, dat ding meteen het internet oppikt en online kan. Verder dan dat heb ik hem niet nodig op het web denk ik.

Want hoe werkt dat met 3g? Zit daar dan weer een apart abbo aan vast voor het internet?

Ik moet op het web voor het systeem dat ik ga gebruiken (web based) en zal inderdaad wat dingen als word en excel gaan gebruiken. Is het dan wijs om een vaste pc op de werkplek te hebben staan voor contracten, boekhouding en dergelijke? Of is een tablet / laptop stevig genoeg om dat aan te kunnen?



en dan nog kiezen tussen apple of die nieuwe tabletmerken… moet helaas wel een keuze gaan maken nu, voor 1 april moet ik ze binnen hebben. Anders pas weer over een jaar!

Apple ipad is in de sale nu :angel:



ik vind hem leuk, heb geen ervaring met andere en dees heeft ijn man voor zijn b’day gekregen en vooralsnog heb ik hem 1x vastgehad ofzo :wink:

Hub wilde er graag een en heeft er 1 uit de US meegebracht zg voor mij. Nou als ik dat ding ondertussen al 2x vast heb mogen houden dan is het veel! :lol: Het ding is veel in gebruik en de kids kunnen er ook goed mee overweg. We hebben er voor hen wat educatieve spelletjes en ook wat gewoon-leuk-om-te-spelen-spelletjes op gezet.



Zo hebben ze bijv binnen no time in het Engels tot 20 leren tellen! :lol:



Ik wilde er eerst niet aan maar vind het nu toch wel een leuk, geinig en handig ding. Ik weet zeker dat 't mee gaat op vakantie. Ben al boeken aan het uitzoeken!

Zijn er al meerdere die een tablet pc hebben?

En evt. Al iemand ervaring met de teblet van acer?

Mijn Ipad 2 komt volgende week binnen, daarna kan ik je er alles over vertellen :wink: :dance:

Sinds gisteren de Ipad 2 nog ff wennen.

Maar hij is ontzettend snel, en ziet er super strak uit.

Melanie:

Ik heb er ook bijna 800 boeken op staan




Mag ik vragen hoe je aan deze boeken bent gekomen? Neem aan niet voor alle 800 volle pond betaald… :o ?



Wij zijn ook op zoek naar boeken voor de i-pad, nu wel een hele collectie van één schrijver erop, maar met de vakantie in het vooruitzicht, wil ik er graag meer op hebben.



Hoop dat je goede tip hebt, bedankt!



Groetjes Hilda